Новий інструмент для визначення очікуваної вартості товару в Prozorro Market

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

В BI Prozorro запрацювала можливість визначити очікувану вартість товару в Prozorro Market.

Новий інструмент допоможе замовникам формувати очікувану вартість під час подання запиту ціни пропозиції, оскільки тепер Prozorro Market не відображає ціни за товар. На основі актуальних даних про закупівлі в Prozorro Market користувачі зможуть дізнатися: 

  • мінімальну та максимальну ціну товару, за якою його купували в певний період і в певному регіоні;
  • медіанну ціну, тобто ту, за якою необхідний вам товар купували найчастіше, без аномально високих і низьких значень.

Для отримання потрібної інформації необхідно зробити 5 відборів:

  • CPV;
  • категорія CPV;
  • характеристики товару (профіль);
  • період (наприклад, один або два місяці);
  • область (наприклад, якщо вам потрібний конкретний регіон).

В Prozorro нагадують, раніше Кабмін вніс низку змін у роботу Prozorro Market. Відтак з 1 вересня запит пропозицій стане єдиним інструментом для проведення закупівель у Prozorro Market. Це зроблено, аби замовники могли отримати актуальні та найбільш вигідні ціни на необхідні для закупівлі речі.

Джерело: офіційний сайт Prozorro

додаток

image84

Статті за темою

Усі статті за темою

Машинозчитувальний формат в закупівлях

Машинозчитувальний формат уже давно згадують у вимогах до публічних закупівель. Але що це на практиці: ще один «модний термін» чи реальний інструмент прозорості? У статті простою мовою пояснюємо, що таке машинозчитувальний формат і як він реалізований у Prozorro
121

Запит пропозицій постачальників (запит ціни пропозицій)

Запит пропозиції постачальника замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
142660

Оприлюднення додаткової угоди в Прозоро

Чи потрібно оприлюднювати додаткову угоду до договору про закупівлю — питання скоріш риторичне для закупівельника з досвідом. А ось для фахівця-початківця важливо зрозуміти, як внести додаткову угоду в Прозоро, як і в які терміни її слід опублікувати? Покроковий алгоритм з малюнками ми підготували для вас у статті
55874

Prozorro аукціон: як проходить

Пояснимо, що відбувається на кожному етапі аукціону у Prozorro. А також про зміни до Постанови № 1178, які дозволяють проводити відкриті торги без аукціону – у статті
4895

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді