Цим рішенням Комітет визнав, що підприємство поширювало неправдиву інформацію про склад свого продукту - морозива.
АМКУ нагадує, під час відповідного розгляду справи Комітет виявив, що ТОВ «ФМ Хладопром» (виробляє понад 27 видів морозива, зокрема, під назвами «Хрещатик», «Каштан», «Хладик», «Артек», «Волошкове поле» та ін.) на упаковках морозива вказував інформацію про наявність у його складі коров’ячого молока. Водночас Комітет під час проведення дослідження встановив, що у вересні та листопаді 2020 року підприємство не закуповувало коров’ячого молока та, відповідно, не використовувало його при виготовленні морозива «пломбір». Натомість виробник замінив у складі свого продукту питне коров’яче молоко на інший інгредієнт - сухе знежирене молоко.
АМКУ зауважує, що питне коров’яче молоко та сухе молоко не є тотожними складниками, адже ці сировини виробляються за різними технічними умовами. Відповідно, поширена виробником інформація про склад його продукту є неправдивою, в той час як згідно з законодавством, у маркуванні усіх продуктів мають зазначатися лише ті інгредієнти, що дійсно використовувалися під час їх виробництва.
Розміщення на упаковках морозива відомостей про наявність у його складі молока коров’ячого питного, яке насправді не використовувалось під час виробництва у вересні та листопаді 2020 року, вводить в оману споживачів. Відтак ТОВ «ФМ Хладопром» було визнано порушником законодавства про захист від недобросовісної конкуренції. На відповідача накладено штраф у розмірі 1 370 433 грн.
Джерело: офіційний сайт АМКУ