НАЗК створює коаліцію експертів з формування політики доброчесності в органах місцевого самоврядування і закликає долучитися до співпраці представників громадськості, експертів, науковців та інших зацікавлених осіб
        
        
               
  
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ НА ВЕБІНАР ⏩ Для втілення амбітних проєктів НАЗК потрібні мотивовані громадяни, які мають знання у сфері запобігання корупції та/або відповідний досвід практичної (наукової, аналітичної) роботи в таких галузях місцевого самоврядування:
- управлінська діяльність в органах місцевого самоврядування; 
- проведення реформ децентралізації та наближення практики управління до європейських стандартів архітектури; 
- містобудування та земельні відносини;
- бюджет та соціально-економічний розвиток;
- житлово-комунальне господарство; 
- підприємництво та міський благоустрій;
- публічні закупівлі;
- транспорт, зв’язок та реклама;
- культура, освіта, охорона здоров’я та соціальна політика;
- моніторинг діяльності виборних представників органів місцевого самоврядування (голови, депутати) та дотримання ними правил етичної поведінки.
Робота коаліції передбачає:
- участь у наданні експертної підтримки під час реалізації конкретних проєктів з питань доброчесності в органах місцевого самоврядування;
- проведення спільних досліджень із НАЗК та формування рекомендацій;
- надання пропозицій щодо удосконалення правового регулювання тощо.
З більш детальною інформацією та анкетою кандидата до коаліції експертів НАЗК можна ознайомитися на вебсайті Агентства.
Джерело: офіційний сайт НАЗК
 
 
 
 
 
            
         
        
            
                            
                    
                    На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
                    
                
                                            
                    
                    Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
                    
                
                                            
                    
                    В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
                    
                
                                            
                    
                    Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
                    
                
                                            
                    
                    У консультації розглянемо, що таке корупційні ризики в публічних закупівлях та на що зважати замовнику під час планування закупівлі