НАЗК створює коаліцію експертів з формування політики доброчесності в органах місцевого самоврядування і закликає долучитися до співпраці представників громадськості, експертів, науковців та інших зацікавлених осіб
Як закупити комунальні послуги на 2025-2026 рік Для втілення амбітних проєктів НАЗК потрібні мотивовані громадяни, які мають знання у сфері запобігання корупції та/або відповідний досвід практичної (наукової, аналітичної) роботи в таких галузях місцевого самоврядування:
- управлінська діяльність в органах місцевого самоврядування;
- проведення реформ децентралізації та наближення практики управління до європейських стандартів архітектури;
- містобудування та земельні відносини;
- бюджет та соціально-економічний розвиток;
- житлово-комунальне господарство;
- підприємництво та міський благоустрій;
- публічні закупівлі;
- транспорт, зв’язок та реклама;
- культура, освіта, охорона здоров’я та соціальна політика;
- моніторинг діяльності виборних представників органів місцевого самоврядування (голови, депутати) та дотримання ними правил етичної поведінки.
Робота коаліції передбачає:
- участь у наданні експертної підтримки під час реалізації конкретних проєктів з питань доброчесності в органах місцевого самоврядування;
- проведення спільних досліджень із НАЗК та формування рекомендацій;
- надання пропозицій щодо удосконалення правового регулювання тощо.
З більш детальною інформацією та анкетою кандидата до коаліції експертів НАЗК можна ознайомитися на вебсайті Агентства.
Джерело: офіційний сайт НАЗК
Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті