На що спрямують невикористані кошти субвенції: Мінфін

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

За повідомленням Державної казначейської служби України, на початок 2023 року на рахунках місцевих бюджетів було акумульовано 308,9 млн грн невикористаних коштів субвенції.

У 2023 році для підтримки дітей із особливими освітніми потребами передбачено спрямувати 653 млн грн державних коштів. Із них для проведення психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять передбачено 304,6 млн гривень державної субвенції. У січні ‒ березні 2023 року спрямовано 76,1 млн грн субвенції, або 100% помісячних призначень.

Окрім того, за інформацією Державної казначейської служби України, на початок 2023 року на рахунках місцевих бюджетів було акумульовано 308,9 млн грн невикористаних коштів субвенції.

Станом на 01.03.2023 обсяги невикористаних коштів субвенції збільшились на 39,4 млн грн та становили 348,3 млн грн, із них на рахунках:

  • 182,5 млн грн - обласних бюджетів та бюджеті м. Києва;
  • 101,5 млн грн – бюджетів міських територіальних громад;
  • 32,5 млн грн – бюджетів сільських територіальних громад;
  • 31,8 млн грн – бюджетів селищних територіальних громад.

За інформацією Державної казначейської служби України, на початок 2023 року на рахунках місцевих бюджетів було акумульовано 308,9 млн грн невикористаних коштів субвенції.

Кошти в обсязі 182,5 млн грн акумульовано в обласних бюджетах, оскільки субвенцію або не було розподілено взагалі між громадами, або розподілено частково.

Найбільші обсяги невикористаних коштів субвенції накопичено на рахунках таких місцевих бюджетів:

  • 32,6 млн грн – обласному бюджеті Харківської області (+1,7 млн грн порівняно з початком року);
  • 17,8 млн грн –  бюджеті міста Києва – (+2,7 млн грн);
  • 12,1 млн грн – обласному бюджеті Львівської області (+3,8 млн грн);
  • 9 млн грн – обласному бюджеті Хмельницької області (+8,8 млн грн);
  • 4,3 млн грн – Мукачівської міської територіальної громади (+0,3 млн грн);
  • 3,1 млн грн –  Дніпровської міської територіальної громади (+0,8 млн грн);
  • 2,5 млн грн – Запорізької міської територіальної громади (+ 1 млн грн);
  • 1,1 млн грн Сафʼянівської сільської територіальної громади (Одеська область);
  • 0,9 млн грн Олександрівської сільської територіальної громади (Запорізька область);
  • 0,7 млн грн – Васильківської селищної територіальної громади (Дніпропетровська область);
  • 0,7 млн грн – Якимівської селищної територіальної громади (Запорізька область) та інших.

«Діти з особливими освітніми потребами мають отримувати в закладах освіти можливість соціалізації, особистого розвитку інтересів, інтеграції в суспільство та належні способи взаємодії з однолітками в колективі. Однак не всі засновники закладів освіти використовують кошти субвенції ефективно, а отже, не всі діти отримують вчасно якісні послуги. Для підвищення адресності надання якісних освітніх послуг та ефективності використання бюджетних коштів вважаємо за доцільне удосконалити механізм розподілу коштів субвенції на рівні регіонів та розширити можливості використання залишків на місцевому рівні», ‒ прокоментував заступник Міністра фінансів Роман Єрмоличев.

Джерело: офіційний сайт КМУ

 

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Закуповуємо розподіл електричної енергії

Щороку замовники стикаються із закупівлею послуг розподілу електричної енергії. У статті — поради для укладення договору та код ДК для розподілу електричної енергії
4908

Що має знати закупівельник-початківець, або Публічні закупівлі з нуля

Цей день настав — особа вирішила присвятити себе і свою працю публічним закупівлям і стати уповноваженою особою, оскільки відповідає вимогам статті 11 Закону № 922 (має вищу економічну або юридичну освіту, її призначення не створює конфлікту інтересів тощо). Однак, оскільки цей вид діяльності для УО — новий, пропонуємо цю статтю, щоб звернути увагу на наріжні камені у сфері державних закупівель
7087

Настанова з визначення вартості будівництва із змінами

Настанова з визначення вартості будівництва затверджена Наказом Мінінфраструктури 01 листопада 2021 № 281. З того часу Настанова зазнала 4-х змін. Скачайте актуальний текст цього нормативного документа разом із додатками
9447

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді