КМУ відкоригував вимоги до формування Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або ТОТ

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Кабінет Міністрів України чітко визначив процедуру та порядок внесення даних до інформаційної системи переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією.

КМУ удосконалив процедуру формування переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих

Отримайте акційну пропопозицію

Зміни торкнулися використання інформаційної системи переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією (далі —  інформаційна система), функцій Мінреінтеграції як уповноваженого суб’єкта та користувачів інформаційної системи.

Тепер пропозиції щодо визначення стану певної території як такої, на якій ведуть (вели) бойові дії або тимчасово окупованої рф, дати початку та дати завершення бойових дій (дати виникнення та припинення можливості бойових дій) або тимчасової окупації  вноситимуть до інформаційної системи за визначеним порядком.

Крок перший –  обласні, Київська міська військові адміністрації заповнюють інформацію в електронних полях інформаційної системи.

Крок другий – Міноборони невідкладно погоджує пропозиції чи обґрунтовано відхиляє їх.

Завершальний етап – Мінреінтеграції невідкладно затверджує пропозиції чи обґрунтовано відхиляє їх.

Технічний адміністратор інформаційної системи має забезпечити переклад інформації, яка відображається на вебресурсі, англійською мовою.

Крім того, змінами чітко визначено критерії віднесення територій до можливих бойових дій. Територія має відповідати одній із таких ознак:

  • межує з територіями активних бойових дій або з тимчасово окупованими рф;
  • межує з державним кордоном держави-агресора.

Такі зміни значно оптимізують процес формування переліку територій. Це сприятиме захисту інтересів внутрішньо переміщених осіб, адже на основі переліку територій цим особам здійснюються виплати.

Джерело: постанова КМУ «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 7 травня 2022 р. № 562 та від 6 грудня 2022 р. № 1364» від 10.03.2023 № 214 

Ілона Тарнопольська головний редактор експертно-правової системи «Експертус Держзакупівлі»
Ви щоденно стикаєтеся зі складними робочими ситуаціями. Ми ж – щоденно допомагаємо їх вирішувати. Тож заходьте в Систему, щоб швидко отримати рішення своєї ситуації

 

 

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Додаткові кошти у публічних закупівлях

У статті розглядаємо, як законно провести закупівлі за додатково виділені кошти. А також, коли додаткове фінансування вважати новим предметом закупівлі
9842

Запит пропозицій постачальників (запит ціни пропозицій)

Запит пропозицій постачальників замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
127465

Проектно-кошторисна документація (ПКД)

Проєктно-кошторисна документація — це основний документ в будівництві, що закладає вимоги до об’єкта. Будь-яке будівництво починається з проектування та складання кошторису витрат. Але чи є розробка ПКД окремим предметом закупівлі, чи це частина робіт з будівництва, хто її має замовляти та на підставі якого документа розробляти? Експерт роз’яснює все детально
82488

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді