Мінагрополітики затвердило Критерії для визначення критично важливих сільгосппідприємств

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Наказом Мінагрополітики від 21.02.2023 № 223 (із змінами, внесеними наказом Мінагрополітики від 23 лютого 2023 року №242 )затверджено Критерії з визначення підприємств, які мають важливе значення для національної економіки в галузі сільського господарства в особливий період.
РОЗПОЧАТИ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ ЗАКУПІВЕЛЬНИКА

Визначення підприємств, які мають важливе значення для національної економіки в галузі сільського господарства в особливий період, здійснюються за такими критеріями:

  1. підприємства, які обробляють  землі  с/г призначення  на площі не менше 1000 га або мають застрахованих працівників не менше 50 осіб;
  2. підприємства основним видом діяльності, станом на 1 січня 2022 року, є КВЕД, який зазначено у наказі Мінагрополітики від 21.02.2023 № 223. 

Підставою для прийняття рішення про визначення підприємства, яке має важливе значення в галузі сільського господарства національної економіки в особливий період, є відповідність двом критеріям, наприклад: 

  • підприємство має не менше 1000 га оброблюваних с/г угідь, і відповідність до КВЕДів визначених наказом Мінагрополітики від 21.02.2023 № 223 (із змінами, внесеними наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 23 лютого 2023 року № 242);
  • підприємство має не менше 50 застрахованих працюючих осіб, і відповідність до КВЕДів, визначених наказом Мінагрополітики від 21.02.2023 № 223 (із змінами, внесеними наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 23 лютого 2023 року № 242).

Наразі підприємства, що обробляють понад 1000 га можуть подавати заявки на визначення підприємства критично важливим через ДАР, інші підприємства подають заявки на визначення підприємства критично важливими в установленому порядку. 

Джерело: офіційний сайт Мінагрополітики

Найгарячіші відеороз'яснення жовтня

october_video.png

 

 

Статті за темою

Усі статті за темою

Аналогічний договір в публічних закупівлях

Досвід виконання аналогічних договорів — це один із критеріїв, який стає предметом спорів. Врахуйте судові рішення та рішення Антимонопольного комітету щодо аналогічних договорів, щоб уникнути типових помилок та дискримінаційних вимог
14621

Робоча група уповноваженої особи

Уся відповідальність за закупівлі лягає персонально на уповноважену особу. В уповноважених осіб виникають питання: коли можна створити робочу групу, кого може залучати уповноважена особа під час підготовки тендерної документації. З’ясуймо, що регламентує Закон.
7184

Закупівля палива та бензину: обираємо код ДК

Різні замовники користуються та обслуговують різні види транспорту, а відтак вони можуть потребувати пальне різного виду: газ, бензин, дизель. Чи можна ці види палива купувати однією процедурою закупівель чи, навпаки, різними, залежить від коду Єдиного закупівельного словника (ДК 2015) за яким будуть визначені ці предмети закупівель.
870

Єдиний закупівельний словник

Єдиний закупівельний словник — це національний класифікатор України. Тримайте напохваті автоматизований Єдиний закупівельний словник ДК 2015 з пошуком. Пояснимо — з чого складається Єдиний закупівельний словник та як ним користуватися
20707

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді