Мінфін змінив порядок реєстрації зобов’язань в Казначействі

Міністерство фінансів України відкоригувало вимоги до реєстрації замовниками-бюджетниками прямих договорів, які вони укладають за Особливостями.

Відповідно до статті 48 Бюджетного кодексу України, частини другої статті 7 розділу II та пункту 37 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», частини першої статті 30 розділу IV Закону України «Про оборонні закупівлі», підпункту 5 пункту 4 Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року N 375, Міністерство фінансів України наказом № 439 від 16.12.2022 року, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 30.12.2022 року за № 1720/39056, внесло зміни до Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Держказначейства.

Відтак замовники, які укладають прямий договір для закупівлі товарів, робіт, послуг, подають підтвердні документи до органу Казначейства:

  • протягом 7 робочих днів з дати взяття бюджетного зобов’язання — якщо орган Казначейства взяв на облік кошторис;
  • або протягом 7 робочих днів з дати взяття на облік органом Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів).

Для цього Мінфін вніс зміни до пункту 2.2 Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Мінфіну від 02.03.2012 № 309 (далі — Порядок № 309).

Було

2.2. Розпорядники бюджетних коштів протягом 7 робочих днів з дати взяття бюджетного зобов’язання подають до відповідного органу Казначейства Реєстр бюджетних зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів за формою згідно з додатком 1 (далі — Реєстр) на паперових (у двох примірниках) та електронних носіях і оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов’язання.

За умови взяття бюджетного зобов’язання, за яким застосовується процедура закупівлі/ спрощена закупівля товарів, робіт і послуг, розпорядник бюджетних коштів подає до органу Казначейства Реєстр відповідно до абзацу першого цього пункту протягом 7 робочих днів з дати оприлюднення звіту про результати проведення процедури закупівлі / звіту про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель у разі наявності в обліку органу Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів) або протягом 7 робочих днів з дати взяття на облік органом Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів).

Зміни

  • у пункті 2.2 глави 2:
  • в абзаці другому слова «звіту про результати проведення процедури закупівлі/» виключити;
  • після абзацу другого доповнити абзацом третім такого змісту:
  • «За умови взяття бюджетного зобов'язання, за яким здійснюється закупівля товарів, робіт і послуг з урахуванням особливостей, визначених законодавством, без застосування процедур закупівель / спрощених закупівель / електронних каталогів для закупівлі товарів розпорядник бюджетних коштів подає до органу Казначейства Реєстр відповідно до абзацу першого цього пункту протягом 7 робочих днів з дати взяття бюджетного зобов'язання або протягом 7 робочих днів з дати взяття на облік органом Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів)».

Джерело: наказ Мінфіну «Про внесення змін до Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України» від 16.12.2022 № 439

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Договір про закупівлю за державний кошт

Договори, фінансові зобов’язання в яких виконуються за рахунок бюджетних коштів, відрізняються від звичайних господарських договорів не лише наявністю відповідних процедур, що передують укладанню, але й порядком оплати виконаних господарських зобов’язань. Розглянемо основні умови, дотримання яких дозволить знизити ризики непорозуміння з Державною казначейською службою України та відповідно убезпечить від штучної затримки платежів за виконані договірні зобов’язання.
157

Що варто знати про нецільове використання бюджетних коштів

За нецільове використання бюджетних коштів, можуть не тільки оштрафувати, а й притягнути до кримінальної відповідальності! Дізнайтеся все про цей важливий аспект і вбережіть себе від неприємностей. Розберемо свіжу судову практику
13355

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді