Гарантійний лист про оплату

Автор
експерт, адвокат зі спорів з контролюючими органами, консультант із закупівель
Гарантійний лист про оплату може знадобитися, щоб підтвердити оплату за надані послуги, поставлені товари, виконані роботи. Скачайте універсальний зразок гарантійного листа про оплату з урахуванням бюджетного законодавства

Коли надавати гарантійний лист про оплату

Виходячи із судової практики гарантійний лист — офіційний лист підприємства, установи, організації, що є юридичним гарантом виконання підприємством викладених у ньому зобов`язань (постанова ВС від 11.04.2024 у справі №  902/655/23).

Отже, гарантійний лист про оплату — це лист, який містить в собі підтвердження виконання платежу (оплати) за поставлений товар, виконані роботи, надані послуги. Фактично, гарантійний лист є способом забезпечення виконання зобов’язання замовником.

Платіж — виконання бюджетних, боргових, гарантійних чи податкових зобов'язань, що виникли в поточному або попередніх бюджетних періодах (п.41 ч.1 ст.2 БК).

А бюджетним зобов'язанням є будь-яке:

  • розміщення замовлення;
  • укладення договору;
  • придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій.

Бюджетні зобов’язання здійснюються протягом бюджетного періоду та відповідно до бюджетного асигнування, а платежі за ними проводять протягом цього ж періоду або у майбутньому (п.7 ч.1 ст.2 БК).

Отже, уповноважена особа розуміючи, що замовник отримає кошти у часі пізніше на відповідну закупівлю, може сформувати гарантійний лист, з підтвердженням того, що обов’язково заплатить постачальнику у конкретний термін.

У справі  № 902/655/23замовник-боржник та постачальник уклали додаткову угоду на розірвання договору, якій зазначили зобов`язання замовника:

  • сплатити борг;
  • надати гарантійний лист про оплату на ім`я постачальника (датою підписання додаткової угоди) разом із графіком погашення заборгованості, який є невід`ємною частиною до додаткової угоди. 

Отже, у гарантійному листі про оплату може йтися, як про одночасну оплату боргу, так і його розстрочення.

У разі надання гарантійного листа про оплату за бюджетний кошт, замовники мають врахувати, що платежі здійснюють тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами (ч.1 ст.48 БК).

Тетяна Колісник консультант із питань публічних закупівель
Замовник оголошує відкриті торги. Для предмета закупівлі, який закуповуватиме, передбачене співфінансування за кошти з місцевого бюджету та за власні кошти. Як сформувати умови проєкту договору, щоб зареєструвати цей договір у Казначействі? Замовник реєструватиме у Казначействі тільки ту частину коштів, які виділили з місцевого бюджету.

Гарантійний лист на оплату: зразок написання

Гарантійний лист про оплату належить до службових листів. Щоб скласти гарантійний лист на оплату керуйтеся пп.123- 130 Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади від 17.01.2018 № 55 (далі – Інструкція № 55).

service_zberigannya.gif

Сервіс «Строки зберігання документів»

Із сервісом швидко визначатимете, скільки зберігати закупівельні документи.

Знатимете мінімальний строк зберігання, а також чому його треба продовжити і на скільки.

Дізнатися строк зберігання

Зверніть увагу! Під час підготовки та оформлення документів можуть застосовуватися не тільки обов’язкові, а також інші реквізити, якщо це відповідає призначенню документа або способу його опрацювання (п.15 Інструкції № 55).

Тож, враховуючи приписи п.125 Інструкції № 55, гарантійний лист має такі реквізити:

Реквізит

Яку інформацію зазначати

реквізити замовника

назва замовника, його поштова адреса, код ЄДРПОУ, телефони, адреса електронної пошти

дата документа

дата реєстрації вихідної кореспонденції у службі діловодства (п.126 Інструкції № 55)

реєстраційний індекс

 

номер, який присвоює службою діловодства

адресат

назва постачальника, його поштова адреса, код ЄДРПОУ,  за наявності інформації: телефони, адреса електронної пошти

заголовок до тексту

ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ

текст листа

посилання на номер та дату договору, видаткову накладну (акти виконаних робіт, або акти приймання-передачі послуг). Текст листа викладається від першої особи множини: «Оплату гарантуємо…» і вказується термін оплати. Зазвичай: «до відповідного числа відповідного місяця та року»

підпис

підпис особи, яка уповноважена підписувати гарантійні листи від імені замовника, відповідно до інструкції з діловодства установи

печатка

гарантійні листи засвідчуються гербовою печаткою (пп.129)

Скачайте універсальний зразок гарантійного листа на оплату послуг/товарів/робіт

Гарантійний лист про оплату: зразок

Гарантійний лист про оплату Скачати



зміст

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді