На засіданні 24 листопада 2022 року Комітет з питань економічного розвитку розглянув проєкт Закону України № 5648 про внесення змін до Закону України «Про державну допомогу суб’єктам господарювання» та інших законодавчих актів України щодо вдосконалення контролю та моніторингу державної допомоги суб’єктам господарювання.
Обрати ▶ Метою зазначеного законопроєкту є приведення національного законодавства до правил контролю і моніторингу державної допомоги, що закріплені Угодою про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони та, відповідно, acquis ЄС.
Прийняття законопроєкту сприятиме удосконалення встановленого правового регулювання з метою ефективного функціонування системи контролю і моніторингу державної допомоги.
За результатами обговорення народні депутати України – члени Комітету з питань економічного розвитку ухвалили рішення внести вищезгаданий законопроєкт на розгляд Верховної Ради України та рекомендувати за результатами розгляду в першому читанні прийняти за основу.
Джерело: офіційний сайт ВРУ
Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
У консультації розглянемо, що таке корупційні ризики в публічних закупівлях та на що зважати замовнику під час планування закупівлі