Антимонопольний комітет України 22.09.2022 року схвалив проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження критеріїв оцінки допустимості державної допомоги суб’єктам господарювання на послуги зі створення та розповсюдження програм і передач, аудіовізуальної інформації, які є послугами, що становлять загальний економічний інтерес».
Актуальні новини з перших вуст ►►►
Відповідно до тексту проєкту постанови, державна допомога на відповідні послуги є допустимою, якщо:
- ці послуги надаються для забезпечення демократичних, соціальних та культурних потреб суспільства, плюралізму думок і вільного поширення інформації, реалізації прав на свободу вираження поглядів та спрямовані на всебічне, об’єктивне і збалансоване інформування про суспільно значущі політичні, соціальні та культурні події в Україні та за кордоном широкого кола осіб;
- якщо ці послуги визначені договором, регуляторним чи іншим актом надавача державної допомоги, у якому зазначено зобов’язання щодо їх надання;
- якщо забезпечено нагляд за дотриманням цих зобов’язань;
- якщо фінансування не перевищує витрати, необхідні для надання послуг;
- якщо існує окремий бухгалтерський облік доходів і витрат на послуги, що фінансують коштом держави чи місцевих ресурсів, та інших послуг.
Також у документі визначають мету, категорії отримувачів, максимальний розмір, спосіб розрахунку сукупного розміру державної допомоги та витрати, що можуть бути відшкодовані отримувачам державної допомоги.
Нагадаємо, розробка низки критеріїв здійснюється Комітетом в рамках гармонізації українського правового поля з законодавством Європейського союзу.
Джерело: офіційний сайт АМКУ
Якщо ви проводите публічні закупівлі, маєте чітко розуміти, що таке «конфлікт інтересів». Якщо цього не врахуєте, ризикуєте наразитися на штраф та визнання договору недійсним. Головне про види конфліктів, відповідальність та запобігання їм — роз’яснює експерт
У статті розглянемо ознаки недійсного та нікчемного договору про закупівлю, та окреслимо наслідки для замовника, у разі укладення таких договорів
Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення