АМКУ схвалено проєкт критеріїв допустимості держдопомоги на окремі послуги у сфері медіа

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Антимонопольний комітет України 22.09.2022 року схвалив проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження критеріїв оцінки допустимості державної допомоги суб’єктам господарювання на послуги зі створення та розповсюдження програм і передач, аудіовізуальної інформації, які є послугами, що становлять загальний економічний інтерес».

media.jpg

Актуальні новини з перших вуст ►►►

Відповідно до тексту проєкту постанови, державна допомога на відповідні послуги є допустимою, якщо:

  • ці послуги надаються для забезпечення демократичних, соціальних та культурних потреб суспільства, плюралізму думок і вільного поширення інформації, реалізації прав на свободу вираження поглядів та спрямовані на всебічне, об’єктивне і збалансоване інформування про суспільно значущі політичні, соціальні та культурні події в Україні та за кордоном широкого кола осіб;
  • якщо ці послуги визначені договором, регуляторним чи іншим актом надавача державної допомоги, у якому зазначено зобов’язання щодо їх надання;
  • якщо забезпечено нагляд за дотриманням цих зобов’язань;
  • якщо фінансування не перевищує витрати, необхідні для надання послуг;
  • якщо існує окремий бухгалтерський облік доходів і витрат на послуги, що фінансують коштом держави чи місцевих ресурсів, та інших послуг. 

Також у документі визначають мету, категорії отримувачів, максимальний розмір, спосіб розрахунку сукупного розміру державної допомоги та витрати, що можуть бути відшкодовані отримувачам державної допомоги.

Нагадаємо, розробка низки критеріїв здійснюється Комітетом в рамках гармонізації українського правового поля з законодавством Європейського союзу. 

Джерело: офіційний сайт АМКУ

 

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Кримінальна відповідальність у сфері публічних закупівель

На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
29817

Що потрібно знати про оскарження спрощеної закупівлі

Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
8793

Міжнародні спонсори війни

В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
255

Оскарження рішень АМКУ

Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
18972

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді