Грантова програма для креативних індустрій

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

6 вересня 2022 року Міністерство культури та інформаційної політики України разом з програмою USAID «Конкурентоспроможна економіка України» презентували грантову програму для креативних індустрій.

6 вересня Міністерство культури та інформаційної політики України разом з програмою USAID «Конкурентоспроможна економіка України» презентували грантову програму, якою можуть скористатися представники креативних індустрій. Адже у креативних індустріях є великий потенціал до економічного відновлення під час та після війни.

«Під час зустрічей з колегами за кордоном ми часто чуємо, що українська креативність та стійкість вражає світ. Ми також спостерігаємо попит на український креативний продукт — світ відкриває для себе Україну в культурному, мистецькому, творчому аспектах. Але наші основні виклики — стійкість організацій та відтік талантів — мусимо долати вже зараз, не чекаючи на перемогу. Де є можливість, реалокувати креативний бізнес, змінювати формати роботи. Ми вдячні нашим міжнародним партнерам, які вже підтримують малий та середній бізнес, і, зокрема, креативні індустрії», — зазначила заступник Міністра культури та інформаційної політики України Галина Григоренко.

Під час заходу програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» представила грантові можливості для підтримки безперервності та відновлення бізнесу у сфері креативних індустрій.

Програма підтримує бізнеси з ІТ, моди, виробництва меблів, текстилю, іграшок, крафтової продукції, фільмів та аудіовізуальних матеріалів. Грантоотримувачі можуть отримати кошти на релокацію та перезапуск бізнесу, закупівлю обладнання, розробку продукту та інновацій, відновлення ланцюгів постачання, маркетинг, торгові місії, покращення бізнес-процесів, цифровізацію, підготовку персоналу й інші напрями витрат.

Все про грантові можливості у презентації.

Крім того, Міністерство культури та інформаційної політики України презентувало результати дослідження про стан креативних індустрій під час війни.

У події взяли участь близько 70 представників креативних бізнесів.

Джерело: офіційний сайт КМУ

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Канцтовари: обираємо код ДК для закупівлі

Здавалося б, що закупівля канцтоварів досить буденна і зрозуміла. Проте, ні. Тут є де помилитися, зокрема, неправильно обрати код ДК для деяких канцтоварів, або ж неправомірно поділити предмет закупівлі. Щоб вберегтися від хибних дій, дізнайтеся, як оприлюднювати закупівлю канцтоварів
7265

Електрична енергія — це товар чи послуга

Електроенергія — товар чи послуга? Це запитання часто виникає під час підготовки до закупівлі. Пояснимо, коли електроенергію відносити до товарів, а коли — до послуг, та які коди ДК застосовувати
469

Закупівля палива та бензину: обираємо код ДК

Різні замовники користуються та обслуговують різні види транспорту, а відтак вони можуть потребувати пальне різного виду: газ, бензин, дизель. Чи можна ці види палива купувати однією процедурою закупівель чи, навпаки, різними, залежить від коду Єдиного закупівельного словника (ДК 2015) за яким будуть визначені ці предмети закупівель.
1056

Єдиний закупівельний словник

Єдиний закупівельний словник — це національний класифікатор України. Тримайте напохваті автоматизований Єдиний закупівельний словник ДК 2015 з пошуком. Пояснимо — з чого складається Єдиний закупівельний словник та як ним користуватися
21195

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді