КМУ постановою від 22.07.2022 № 821 затвердив Порядок проведення моніторингу рівня безпеки об’єктів критичної інфраструктури, який розробило Мінекономіки.
Йдеться про об’єкти енергозабезпечення, водопостачання, медицини, транспорту, оборони, хімічної промисловості та інших сфер, порушення роботи яких спричинює загрози національній безпеці та може завдати шкоди життєво важливим національним інтересам.
Порядок напрацьований на вимогу Закону України «Про критичну інфраструктуру»від 16.11.2021 № 1882-ІХ і містить алгоритм дій:
- Моніторинг здійснюватимуть раз на три роки секторальні та функціональні органи у сферізахисту критичної інфраструктури.
- Оцінка стану захищеності буде враховувати специфіку функціонування об’єкта.
- За результатом моніторингу складатимуть акт, де вкажуть одну з трьох оцінок забезпечення захищеності: «забезпечує», «обмежено забезпечує», «незабезпечує».
- Обов’язково надаватимуться пропозиції про вдосконалення системи захисту об’єкта.
- Оператор критичної інфраструктури (юрособа або ФОП, що управляє об’єктом) отримає акт перевірки й зобов’язаний вжити заходів, щоб усунути виявлені недоліки та порушення.
Держава слідкуватиме за станом критичної інфраструктури й матиме механізми впливу для того, щоб гарантувати її безперебійну роботу.
Під час війни та в період післявоєнної відбудови ефективний контрольза критичною інфраструктурою дозволить уникнути надзвичайних ситуаційі забезпечитиукраїнців ресурсами та послугами, які вона генерує.
Джерело: Єдиний вебпортал органів виконавчої влади України
Сильна підтримка — сильна Україна! Це звичайно про нас із вами. Ми опинилися в невідомому досі для нас становищі. Тому щоб ви та ваша компанія залишалася у робочій колії, пропонуємо підтримку. Зекономте на передплаті журналу «Держзакупівлі», а також до експертно-правової системи «Експертус Держзакупівлі». Обговоріть передплату з вашим менеджером: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні) або напишіть у чат. Миру нам. |
На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
У консультації розглянемо, що таке корупційні ризики в публічних закупівлях та на що зважати замовнику під час планування закупівлі