Уряд затвердив порядок проведення моніторингу рівня безпеки об’єктів критичної інфраструктури

КМУ постановою від 22.07.2022 № 821 затвердив Порядок проведення моніторингу рівня безпеки об’єктів критичної інфраструктури, який розробило Мінекономіки.

Йдеться про об’єкти енергозабезпечення, водопостачання, медицини, транспорту, оборони, хімічної промисловості та інших сфер, порушення роботи яких спричинює загрози національній безпеці та може завдати шкоди життєво важливим національним інтересам.

Порядок напрацьований на вимогу Закону України «Про критичну інфраструктуру»від 16.11.2021 № 1882-ІХ і містить алгоритм дій:

  1. Моніторинг здійснюватимуть раз на три роки секторальні та функціональні органи у сферізахисту критичної інфраструктури.
  2. Оцінка стану захищеності буде враховувати специфіку функціонування об’єкта.
  3. За результатом моніторингу складатимуть акт, де вкажуть одну з трьох оцінок забезпечення захищеності: «забезпечує», «обмежено забезпечує», «незабезпечує».
  4. Обов’язково надаватимуться пропозиції про вдосконалення системи захисту об’єкта.
  5. Оператор критичної інфраструктури (юрособа або ФОП, що управляє об’єктом) отримає акт перевірки й зобов’язаний вжити заходів, щоб усунути виявлені недоліки та порушення.

Держава слідкуватиме за станом критичної інфраструктури й матиме механізми впливу для того, щоб гарантувати її безперебійну роботу.

Під час війни та в період післявоєнної відбудови ефективний контрольза критичною інфраструктурою дозволить уникнути надзвичайних ситуаційі забезпечитиукраїнців ресурсами та послугами, які вона генерує.

Джерело: Єдиний вебпортал органів виконавчої влади України

Сильна підтримка — сильна Україна! Це звичайно про нас із вами.
Ми опинилися в невідомому досі для нас становищі. Тому щоб ви та ваша компанія
залишалася у робочій колії, пропонуємо підтримку.
Зекономте на передплаті журналу "Держзакупівлі",
а також до експертно-правової системи «Експертус Держзакупівлі».

Обговоріть передплату з вашим менеджером:
0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні) або напишіть у чат. Миру нам.

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15882

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44247

Штрафи у сфері публічних закупівель

Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
7765

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5740

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді