За Законом № 922 замовнику слід визнати тендер таким, що не відбувся через дії непереборної сили та через скорочення видатків. Покажемо, які неправильні законодавчі норми в обґрунтуванні вартуватимуть замовнику зайвого часу та сил
 | Наталія Заєць, консультант з публічних закупівель, канд. екон. наук, Київ |
За Законом № 922 замовнику слід визнати тендер таким, що не відбувся через дії непереборної сили та через скорочення видатків. Рішення замовника за будь-якої з цих підстав може оскаржити учасник. Допоможемо уникнути окремих проблем.
Покажемо, які неправильні законодавчі норми в обґрунтуванні вартуватимуть замовнику зайвого часу та сил:
Форс-мажор
Скорочення видатків
Підстави та формулювання — за Законом № 922

УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
Принципи здійснення публічних закупівель регламентує Закон про публічні закупівлі. Незнання закону, як відомо, не вберігає від відповідальності за його порушення, навіть у період воєнного стану. Навпаки — що старанніше ми будемо дотримуватись закону, то швидше відбуєумо нашу країну. У статті розповідаємо, якими принципами здійснення закупівель має керуватися замовник
Уповноважена особа зібралась на відпочинок, а закупівля ще не завершена? Про такий розвиток подій замовник має потурбуватись заздалегідь. Дізнайтеся також, чи може УО у воєнний час піти у відпустку. Пояснимо обмеження та додаткові можливості, що визначає законодавство для відпусток під час війни
Уся відповідальність за закупівлі лягає персонально на уповноважену особу. В уповноважених осіб виникають питання: коли можна створити робочу групу, кого може залучати уповноважена особа під час підготовки тендерної документації. З’ясуймо, що регламентує Закон.
Скачайте зразок наказу, щоб офіційно закріпити рішення керівника про доручення працівникові додаткової роботи за суміщенням професій із визначеним розміром доплати
Скачайте шаблон акта про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ