
Із 24 червня, після чергових змін до Постанови № 169, замовники закуповуватимуть потрібне через електронний каталог або спрощену процедуру в системі Prozorro. Тож Prozorro+ вже не може існувати як маркетплейс найбільш актуальних товарів на період воєнного стану. Відтепер замовники використовуватимуть платформу лише для подання потреб у товарах, на задоволення яких у них немає фінансування. Натомість постачальників з актуальними цінами замовники тепер шукатимуть на Prozorro Market.
Як користуватися Prozorro+?
Перейдіть до електронного каталогу Prozorro Market на одному з електронних майданчиків, подайте потребу і зазначте, що у вас відсутнє фінансування. Команда Prozorro+ передасть цю інформацію донорам, волонтерським організаціям та гуманітарним штабам, із якими співпрацює. Після того, як отримаєте потрібний товар, прозвітуйте.
Розгляньте, як оголошувати потребу ►►►
Машинозчитувальний формат уже давно згадують у вимогах до публічних закупівель. Але що це на практиці: ще один «модний термін» чи реальний інструмент прозорості? У статті простою мовою пояснюємо, що таке машинозчитувальний формат і як він реалізований у Prozorro
В яких випадках з урахуванням Особливостей та в які строки потрібно оприлюднювати договір про закупівлю — пояснюємо у статті
Запит пропозиції постачальника замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
Чи потрібно оприлюднювати додаткову угоду до договору про закупівлю — питання скоріш риторичне для закупівельника з досвідом. А ось для фахівця-початківця важливо зрозуміти, як внести додаткову угоду в Прозоро, як і в які терміни її слід опублікувати? Покроковий алгоритм з малюнками ми підготували для вас у статті
Пояснимо, що відбувається на кожному етапі аукціону у Prozorro. А також про зміни до Постанови № 1178, які дозволяють проводити відкриті торги без аукціону – у статті