Наразі багато замовників фізично не можуть проводити закупівлі. Це, зокрема, замовники, розміщені в областях, які окуповані та перебувають під постійними обстрілами.

Предмет закупівлі та його обсяги у воєнний час
Є й інші замовники, як-от із західних областей, які й могли б оголошувати закупівлю, але робити це нікому. Їхні уповноважені особи евакуювалися чи пішли на війну.
Ми не знаємо, що буде завтра, хто завтра зможе працювати, а хто ні. Саме тому Постанова № 169 поширюється на усіх замовників.
Рік війни, 2022-й, був надскладним для закупівельників. Життя і робота під звуки сирен, кардинальні зміни у закупівельному законодавстві, адаптація до нових реалій. Було непросто, проте експерти застерігають, що й надалі перевести дух не вдасться. До чого готуватися закупівельникам у 2023 році та на що перейдуть головні акценти у закупівлях — ділимося
Розбираємо санкційні списки України, кого стосуються санкції, чому їх застосовувати, які умови встановити та яка позиція органів контролю щодо врахування санкційних заборон у вимогах до учасників.
Стаття 14 Закону про публічні закупівлі присвячена спрощеним закупівлям та правилам їх проведення
Як закуповувати для об’єктів критичної інфраструктури? Пояснимо, коли замовник за Постановою № 169 може закупити потрібне за прямим договором, щоб забезпечити функціонування об’єктів критичної інфраструктури.
Закупівля за Постановою № 169 має свої особливості. Під час проведення спрощених закупівель за Постановою № 169 уповноважена особа діє в межах Закону № 922, а окремо визначена особа — у порядку, який для неї визначив замовник. Докладніше проаналізував експерт.