КМУ передбачив винятки до установленого мораторію (заборони) на виконання грошових та інших зобов’язань, кредиторами (стягувачами) за якими є рф або особи, пов’язані з державою-агресором.

Зважайте, що наразі, щоб забезпечити захист національних інтересів за майбутніми позовами держави України у зв’язку з військовою агресією рф діє мораторій (заборона) на виконання, у т. ч. в примусовому порядку, грошових та інших зобов’язань, кредиторами (стягувачами) за якими є рф або такі особи:
Докладніше ►►►
Змінилися також ознаки юросіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, до яких це обмеження не застосовують. Тепер до таких юросіб відносять тих:
- за рахунками яких на підставі нормативно-правових актів або рішень НБУ дозволяється проводити обслуговуючими банками видаткові операції;
- які визначені розпорядженням Національного центру оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій, прийнятим відповідно до Порядку оперативно-технічного управління телекомунікаційними мережами в умовах надзвичайних ситуацій, надзвичайного та воєнного стану, затвердженого постановою КМУ від 29.06.2004 № 812;
- щодо яких за поданням міністерства, іншого держоргану у зв’язку з провадженням такими юрособами діяльності, необхідної для забезпечення нацбезпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії рф проти України або подолання її наслідків, КМУ прийняв рішення про тимчасове управління державою відповідними акціями, корпоративними правами або іншими правами участі (контролю), що належать рф або особі, пов’язаній з державою-агресором.
Джерело: постанова КМУ «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо діяльності нотаріусів та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» від 19.04.2022 № 480
Завадити успішному проведенню закупівель може конфлікт інтересів. Необхідно перевірити вірогідність його наявності перед початком закупівель. Для цього з’ясуємо, що це, які є види конфліктів, відповідальність при їх наявності, та як їм запобігти, у цій статті
Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн