Забрати ПОДАРУНОК за тел.: ⭐️0 800 21 12 20⭐️
Так, радимо у договорах про закупівлю, у тому числі укладених за Постановою № 169, передбачити можливість їх розірвати після того, як завершиться воєнний стан.
У такий спосіб зможете забезпечити конкурентніший вид закупівлі. Коли ухвалюватимете рішення про це, дотримуйте принципів закупівель.
Що врахувати державним замовникам під час закупівель в умовах воєнного часу. Найважливіше для зручності зібрали в одному матеріалі, який постійно оновлюємо і доповнюємо. Тримайтеся і за можливості працюйте — ви потрібні Україні!
Рік війни, 2022-й, був надскладним для закупівельників. Життя і робота під звуки сирен, кардинальні зміни у закупівельному законодавстві, адаптація до нових реалій. Було непросто, проте експерти застерігають, що й надалі перевести дух не вдасться. До чого готуватися закупівельникам у 2023 році та на що перейдуть головні акценти у закупівлях — ділимося
Розбираємо санкційні списки України, кого стосуються санкції, чому їх застосовувати, які умови встановити та яка позиція органів контролю щодо врахування санкційних заборон у вимогах до учасників.
Стаття 14 Закону про публічні закупівлі присвячена спрощеним закупівлям та правилам їх проведення
Як закуповувати для об’єктів критичної інфраструктури? Пояснимо, коли замовник за Постановою № 169 може закупити потрібне за прямим договором, щоб забезпечити функціонування об’єктів критичної інфраструктури.
Закупівля за Постановою № 169 має свої особливості. Під час проведення спрощених закупівель за Постановою № 169 уповноважена особа діє в межах Закону № 922, а окремо визначена особа — у порядку, який для неї визначив замовник. Докладніше проаналізував експерт.