На період дії воєнного чи надзвичайного станусільські, селищні, міські ради і ради об’єднаних територіальних громад мають право встановлювати місцеві податки та/або збори та податкові пільги зі сплати місцевих податків та/або зборів без застосування процедур, передбачених Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 № 1160-ІV. Так діяти тепер можна за підпунктом 12.3.8 ПК, до якого вніс зміни Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства на період воєнного стану» від 24.03.2022 № 2142-ІХ.
Якщо ж в окремих місцевостях України запроваджують воєнний чи надзвичайний стан, положення підпункту 12.3.8 ПК поширюється винятково на представницькі органи територіальних громад відповідних адміністративно-територіальних одиниць, на території яких введений воєнний чи надзвичайний стан.
Нагадуємо: коли сільські, селищні, міські ради і ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, у межах своїх повноважень ухвалюють рішення про встановлення місцевих податків та/або зборів, обов’язково визначають об’єкт оподаткування, платника податків і зборів, розмір ставки, податковий період та інші обов’язкові елементи, визначенні у статті 7 ПК. А також дотримують критеріїв, встановлених розділом XII ПК для місцевого податку чи збору (пп. 12.3.2 ПК).
Джерело: сайт ГУ ДПС у Чернівецькій області
Підтримувати Україну за будь-яких обставин, бо тільки разом — ми сила.
Для вас є підтримка від редакції — до 6-ти місяців безплатного доступу до електронного журналу ✔️"Держзакупівлі"️, а також до ✔️експертно-правової системи «Експертус Держзакупівлі»
Будьмо на зв’язку щодня!