Працівники держоргану можуть працювати за кордоном лише тоді, коли оформили відрядження

Працівники держоргану можуть працювати за кордоном лише тоді, коли оформили відрядження

КМУ визначив порядок роботи держслужбовців та працівників державних органів у період воєнного стану — у постанові «Деякі питання організації роботи державних службовців та працівників державних органів у період воєнного стану».

КМУ погоджується, що з початком вторгнення росії більшість держслужбовців позбавлена можливості виконувати свої посадові обов’язки безпосередньо на робочих місцях. Працівники тимчасово змінили місце проживання, однак більшість з них продовжує виконувати свої посадові обов’язки віддалено. З огляду на це КМУ регламентував право керівників держслужби під час дії воєнного стану запроваджувати дистанційну роботу для працівників, які перебувають на території України.

Урегулював КМУ і роботу тих працівників та держслужбовців, які виїхали за кордон. А саме:

  • встановив, що робота працівників за кордоном можлива лише у випадку відрядження;
  • передбачив право керівника держслужби застосовувати дисциплінарне стягнення, зокрема звільнення з посади державної служби, до працівників, які в робочий час перебувають поза межами робочого місця без рішення керівника.

Отже, державні службовці можуть працювати віддалено лише тоді, коли перебувають на території України.

Джерело: Єдиний вебпортал органів виконавчої влади



Любі читачі, команда Експертус Держзакупівлі продовжує працювати
і надавати вам професійну підтримку.
Нагадуємо, що передплатникам
друкованної версії «Держзакупівлі»усі електронні матеріали зараз доступні без обмежень.

У разі, якщо ви читач порталу та вам потрібна консультація експерта
чи детальніша інформаційна підтримка, ви можете передплатити
наш електронний журнал «Держзакупівлі» зі знижкою 50%.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Предмет закупівлі: порядок визначення

Щоб успішно провести закупівлю, замовнику насамперед потрібно точно визначити предмет закупівлі. Адже від цього залежить і вибір виду закупівлі, і якість закупленого, і уникнення поділу предмета закупівлі, а відповідно — і проблем. Що має знати закупівельник про порядок визначення предмета закупівлі? Як правильно визначити предмет закупівлі, щоб не наразитися на покарання, роз’яснює експерт
27257

Стаття 16 ЗУ Про публічні закупівлі. Кваліфікаційні критерії

Замовник під час торгів висуває до учасників кваліфікаційні критерії. Учасники ж мають документально підтвердити свою відповідність заданим вимогам. Скільки критеріїв можна висувати за статтею 16 Закону № 922? Які тонкощі має знати замовник, щоб вберегтись від оскаржень?
9266

Головне у вересні для закупівельника

Почніть осінь разом з Експертус Держзакупівлі! В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у вересні. Це рішення робочих ситуацій, форми, зразки, довідники, відеороз’яснення — усе, що знадобиться закупівельнику у щоденній роботі. Стежте за оновленнями і листами від Системи, щоб не пропустити важливе. Залишайтеся з нами навіть під час відключення — у смартфоні переглядайте корисну інформацію в Системі у будь-який час
318

Аналіз рішень АМКУ 2024

З метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, було утворено Комісію АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Проаналізуємо останні показові рішення АМКУ
344

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді