Не працюють телефони служби підтримки Prozorro - план дій

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Не працюють телефони служби підтримки Prozorro - план дій

ДП «Прозорро» повідомило, що наразі не працюють телефони його служби підтримки. Відновлення роботи телефонної лінії поки триває. У разі, якщо виникнуть запитання, ви можете:

  • звернутись до служби підтримки електронного майдачника, на якому працюєте;
  • написати на електронну пошту [email protected];
  • написати повідомлення в чаті на сайті infobox.prozorro.org.

Джерело: вебпортал Prozorro

    Теми:

    Статті за темою

    Усі статті за темою

    Запит пропозицій постачальників (запит ціни пропозицій)

    Запит пропозицій постачальників замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
    111914

    Як використовувати електронний каталог для закупівлі товарів

    Умови закупівель в електронному каталозі постійно змінюються. Розглянемо, які особливості використання електронного каталогу у 2025 році. А також — як він працює та в чому його переваги для замовника
    11381

    Prozorro аукціон: як проходить

    Пояснимо, що відбувається на кожному етапі аукціону у Prozorro. А також про зміни до Постанови № 1178, які дозволяють проводити відкриті торги без аукціону – у статті
    3419

    Зміни до річного плану закупівель

    Формування річного плану закупівель відбувається заздалегідь, однак передбачити усі робочі нюансі на наступний рік часом буває складно. Тож у замовників часто виникає потреба внести зміни до річного плану. Як і коли оприлюднювати зміни до плану закупівель, а також, як редагувати річний план закупівель в Прозоро — роз’яснюємо у статті
    38346

    Гарячі запитання

    Усі питання і відповіді