МОЗ пояснює, як заклади охорони здоров’я можуть проводити закупівлі

МОЗ пояснює, як заклади охорони здоров’я можуть проводити закупівлі

У зв’язку із широкомасштабним вторгненням в Україну збройних сил Російської Федерації керівники закладів охорони здоров’я в період воєнного стану можуть здійснювати закупівлі за переговорною процедурою, якщо предметом закупівлі є:

  • медичні товари, зокрема лікарські засоби, імунобіологічні препарати (наприклад, анатоксини, сироватки, вакцини тощо);
  • медичні вироби (наприклад, медичне обладнання, розхідні матеріали, аптечки медичні та їх комплектуючі, наплічники медичні та їх комплектуючі, перев’язувальні засоби, засоби іммобілізації та евакуації поранених, металоконструкції для металоостиосинтезу тощо), а також допоміжні засоби до них.

Роз’яснюємо, що чинним Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) передбачена можливість проведення переговорної процедури закупівлі, «якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендеру».

Для такої закупівлі замовникам необхідно документально підтвердити об’єктивні обставини, які унеможливлюють дотримання строків для проведення тендеру.

КМУ врегулював закупівлі товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану

Таким документальним підтвердженням може бути:

  • Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні»;
  • розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану»;
  • розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні»;
  • службова записка від внутрішнього замовника (наприклад, відділу матеріального забезпечення) про термінову потребу у закупівлях товарів, робіт та послуг із посиланням на ситуацію, яка склалася в країні.

У разі, якщо вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тис. грн та є меншою за вартість, що встановлена в пунктах 1 та 2 частини 1 статті 3 Закону № 922, закупівля також може здійснюватися без застосування порядку спрощених закупівель.

У такому випадку уповноважена особа складає протокол із посиланням на підтвердні документи та обґрунтуванням здійснення закупівлі.

Важливо! Просимо не зловживати такими виключеннями, закуповувати дійсно критично необхідні товари, роботи та послуги.

Джерело:офіційний сайт МОЗ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Письмова відмова переможця ЗПП від підписання договору – зразок

У закупівлі через запит пропозицій постачальників, переможець відбору може письмово відмовитися від укладення договору на умовах, визначених замовником. Скачайте зразок такої відмови від підписання договору
16

Перевірка довідки (витягу) про несудимість для тендеру

Замовнику необхідно встановити, чи немає причин для відмови учаснику в участі в закупівлі, на підставі п.44, п.47 Особливостей № 1178. З’ясуймо, в якій формі подають довідку про несудимість учасник і переможець, коли і як перевірити документ
1166

Оприлюднення додаткової угоди в Прозоро

Чи потрібно оприлюднювати додаткову угоду до договору про закупівлю— питання скоріш риторичне для закупівельника з досвідом. А ось для фахівця-початківця важливо зрозуміти, як внести додаткову угоду в Прозоро, як і в які терміни її слід опублікувати? Покроковий алгоритм з малюнками ми підготували для вас у статті
29889

Додаткова угода до договору зразок

Закон про публічні закупівлі дає можливість замовнику вносити зміни до істотних умов договору лише у виняткових випадках. Якщо зіткнулися з такою ситуацією на практиці під час воєнного стану, вам знадобиться додаткова угода до договору. Ми підготували для вас зразок додаткової угоди, щоб ви знали, на що орієнтуватися
35959

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді