МОЗ пояснює, як заклади охорони здоров’я можуть проводити закупівлі

МОЗ пояснює, як заклади охорони здоров’я можуть проводити закупівлі

У зв’язку із широкомасштабним вторгненням в Україну збройних сил Російської Федерації керівники закладів охорони здоров’я в період воєнного стану можуть здійснювати закупівлі за переговорною процедурою, якщо предметом закупівлі є:

  • медичні товари, зокрема лікарські засоби, імунобіологічні препарати (наприклад, анатоксини, сироватки, вакцини тощо);
  • медичні вироби (наприклад, медичне обладнання, розхідні матеріали, аптечки медичні та їх комплектуючі, наплічники медичні та їх комплектуючі, перев’язувальні засоби, засоби іммобілізації та евакуації поранених, металоконструкції для металоостиосинтезу тощо), а також допоміжні засоби до них.

Роз’яснюємо, що чинним Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) передбачена можливість проведення переговорної процедури закупівлі, «якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендеру».

Для такої закупівлі замовникам необхідно документально підтвердити об’єктивні обставини, які унеможливлюють дотримання строків для проведення тендеру.

КМУ врегулював закупівлі товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану

Таким документальним підтвердженням може бути:

  • Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні»;
  • розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану»;
  • розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні»;
  • службова записка від внутрішнього замовника (наприклад, відділу матеріального забезпечення) про термінову потребу у закупівлях товарів, робіт та послуг із посиланням на ситуацію, яка склалася в країні.

У разі, якщо вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тис. грн та є меншою за вартість, що встановлена в пунктах 1 та 2 частини 1 статті 3 Закону № 922, закупівля також може здійснюватися без застосування порядку спрощених закупівель.

У такому випадку уповноважена особа складає протокол із посиланням на підтвердні документи та обґрунтуванням здійснення закупівлі.

Важливо! Просимо не зловживати такими виключеннями, закуповувати дійсно критично необхідні товари, роботи та послуги.

Джерело:офіційний сайт МОЗ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Недостовірна інформація у тендерній пропозиції: як діяти замовнику

Особливості передбачають право замовника відхилити учасника/переможця, тендерна пропозиція якого містить недостовірну інформацію. Пояснимо, яка недостовірна інформація є суттєвою для визначення результатів торгів та як її підтвердити
1449

Вартість участі у закупівлі

Участь у публічних закупівлях пов'язана з різними витратами, які можуть виявитися значущими для учасників. У цій статті ми розглянемо, які витрати можуть понести учасники, включаючи вартість подання тендерної пропозиції та вартість оскарження в АМКУ. Розуміння цих факторів допоможе більш точно оцінювати свої можливості та готуватись до тендерних процедур з максимальною ефективністю
26

Капітальний чи поточний ремонт: як не помилитися під час закупівлі

У замовника є перелік потрібних йому робіт для утримання будівлі в належному стані, серед них і ремонт даху і заміна плитки і укріплення стін. Як його визначити ці роботи є поточним ремонтом чи капітальним?
90

Наказ про обгрунтування підстави для здійснення закупівлі

Щоб закупити за прямим договором на підставі пункту 13, потрібно оформити обґрунтування підстави для закупівлі за цим пунктом у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа. Скачайте зразок від експертів системи «Експертус Держзакупівлі»
51

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді