Уряд оновив порядок платежів у воєнний період: деталі в порівняльній таблиці

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
шеф-редактор Експертус Держзакупівлі, Київ
21.10.2025 набрали чинності зміни до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою КМУ від 09.06.2021 № 590 (далі — Порядок № 590)

Уряд оновив порядок платежів у воєнний період: деталі в порівняльній таблиці

КМУ вніс зміни до пункту 18 та 19 Порядку № 590. Ознайомтеся із змінами у порівняльній таблиці.

Положення Порядку № 590

Редакція до 21.10.2025

Редакція після 21.10.2025

18. У разі виконання повноважень Казначейством в особливому режимі відкриття асигнувань із загального фонду державного бюджету здійснюється в установленому законодавством порядку в такій черговості:

Новий абзац 7 підпункту 1 пункту 18

«…1) за видатками та наданням кредитів на:

  • національну безпеку і оборону та на здійснення заходів правового режиму воєнного стану, головних розпорядників бюджетних коштів, що здійснюють матеріально-технічне, транспортне, соціально-побутове та інше забезпечення діяльності Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Ради національної безпеки і оборони України, Офісу Президента України та забезпечують обладнання робочих місць для виконання функціональних обов'язків оперативним складом пунктів управління у можливих місцях розгортання Ставки Верховного Головнокомандувача, а також розпорядників коштів державного бюджету, які забезпечують здійснення організації та процесуального керівництва досудовим розслідуванням;
  • оплату праці працівників бюджетних установ;
  • нарахування на заробітну плату;
  • обслуговування державного та гарантованого державою боргу, виконання гарантійних зобов'язань, виплати за державними деривативами;
  • соціальне забезпечення;
  • виконання членських зобов'язань Верховної Ради України перед міжнародними організаціями, членом яких є Верховна Рада України;…»

«…1) за видатками та наданням кредитів на:

  • національну безпеку і оборону та на здійснення заходів правового режиму воєнного стану, головних розпорядників бюджетних коштів, що здійснюють матеріально-технічне, транспортне, соціально-побутове та інше забезпечення діяльності Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Ради національної безпеки і оборони України, Офісу Президента України та забезпечують обладнання робочих місць для виконання функціональних обов'язків оперативним складом пунктів управління у можливих місцях розгортання Ставки Верховного Головнокомандувача, а також розпорядників коштів державного бюджету, які забезпечують здійснення організації та процесуального керівництва досудовим розслідуванням;
  • оплату праці працівників бюджетних установ;
  • нарахування на заробітну плату;
  • обслуговування державного та гарантованого державою боргу, виконання гарантійних зобов'язань, виплати за державними деривативами;
  • соціальне забезпечення;
  • оплату товарів, робіт та послуг для здійснення нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об'єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору, підсектору залізничного транспорту сектору транспорту і пошти (захист тягових підстанцій із рівнем первинної напруги 150 (110) кВ) та сектору систем життєзабезпечення критичної інфраструктури (постачання теплової енергії, водопостачання та водовідведення);
  • виконання членських зобов'язань Верховної Ради України перед міжнародними організаціями, членом яких є Верховна Рада України;…»

19. Казначейство та органи Казначейства здійснюють платежі за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка в такій черговості:

Новий абзац 17 підпункту 2 пункту 19

«…2) за витратами на:

  • погашення та обслуговування державного (місцевого) боргу, виконання гарантійних зобов'язань, виплати за державними деривативами;
  • фінансове забезпечення виплати пенсій, надбавок та підвищень до пенсій, призначених за пенсійними програмами, та дефіциту коштів Пенсійного фонду України;
  • виплати та видатки, що здійснюються Пенсійним фондом України та Фондом загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття;
  • покриття тимчасових касових розривів Пенсійного фонду України;
  • виконання зобов'язань за укладеними договорами фінансового лізингу;
  • виконання членських зобов'язань Верховної Ради України перед міжнародними організаціями, членом яких є Верховна Рада України;
  • оплату послуг із забезпечення функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Мін'юст та Мінінфраструктури;
  • забезпечення безперервної роботи, захисту та розвитку об'єктів критичної інформаційної інфраструктури - національних електронних інформаційних ресурсів та державних інформаційно-комунікаційних систем;
  • придбання державних цінних паперів за рахунок тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів та на обслуговування рахунка у цінних паперах;

 за витратами державного та місцевих бюджетів на:

  • оплату праці працівників бюджетних установ;
  • нарахування на заробітну плату;
  • виплату винагороди присяжним;
  • дослідження і розроблення, окремі заходи з виконання державних (регіональних) програм, субсидії та поточні трансферти підприємствам, установам та організаціям у частині оплати праці з нарахуваннями;
  • соціальне забезпечення;
  • реалізацію програм державних гарантій медичного обслуговування населення;…»

«…2) за витратами на:

  • погашення та обслуговування державного (місцевого) боргу, виконання гарантійних зобов'язань, виплати за державними деривативами;
  • фінансове забезпечення виплати пенсій, надбавок та підвищень до пенсій, призначених за пенсійними програмами, та дефіциту коштів Пенсійного фонду України;
  • виплати та видатки, що здійснюються Пенсійним фондом України та Фондом загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття;
  • покриття тимчасових касових розривів Пенсійного фонду України;
  • виконання зобов'язань за укладеними договорами фінансового лізингу;
  • виконання членських зобов'язань Верховної Ради України перед міжнародними організаціями, членом яких є Верховна Рада України;
  • оплату послуг із забезпечення функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Мін'юст та Мінінфраструктури;
  • забезпечення безперервної роботи, захисту та розвитку об'єктів критичної інформаційної інфраструктури - національних електронних інформаційних ресурсів та державних інформаційно-комунікаційних систем;
  • придбання державних цінних паперів за рахунок тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів та на обслуговування рахунка у цінних паперах;

 за витратами державного та місцевих бюджетів на:

  • оплату праці працівників бюджетних установ;
  • нарахування на заробітну плату;
  • виплату винагороди присяжним;
  • дослідження і розроблення, окремі заходи з виконання державних (регіональних) програм, субсидії та поточні трансферти підприємствам, установам та організаціям у частині оплати праці з нарахуваннями;
  • соціальне забезпечення;
  • оплату товарів, робіт та послуг для здійснення нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об'єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору, підсектору залізничного транспорту сектору транспорту і пошти (захист тягових підстанцій із рівнем первинної напруги 150 (110) кВ) та сектору систем життєзабезпечення критичної інфраструктури (постачання теплової енергії, водопостачання та водовідведення);
  • реалізацію програм державних гарантій медичного обслуговування населення;…»

Абзац 197 підпункту 2 пункту 19

  • постачальників товарів, виконавців робіт і надавачів послуг, отриманими як попередня оплата від розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів на виготовлення проектної (проектно-кошторисної) документації, будівництво, реконструкцію, ремонт захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів), споруд подвійного призначення із захисними властивостями захисних споруд цивільного захисту, ремонт та облаштування (пристосування) підвальних і цокольних приміщень, які плануються до використання для укриття населення, з урахуванням вимог щодо утримання, облаштування та експлуатації об'єктів фонду захисних споруд цивільного захисту, затверджених МВС, а також здійснення заходів за рахунок коштів фонду ліквідації наслідків збройної агресії, у разі відкриття таких рахунків на їх ім'я в Казначействі та органах Казначейства в установленому законодавством порядку;
  • постачальників товарів, виконавців робіт і надавачів послуг, отриманими як попередня оплата від розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів на виготовлення проектної (проектно-кошторисної) документації, будівництво, реконструкцію, ремонт захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів), споруд подвійного призначення із захисними властивостями захисних споруд цивільного захисту, ремонт та облаштування (пристосування) підвальних і цокольних приміщень, які плануються до використання для укриття населення, з урахуванням вимог щодо утримання, облаштування та експлуатації об'єктів фонду захисних споруд цивільного захисту, затверджених МВС, нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт, ремонт та інші інженерно-технічні заходи із захисту об'єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору, підсектору залізничного транспорту сектору транспорту і пошти (захист тягових підстанцій із рівнем первинної напруги 150 (110) кВ) та сектору систем життєзабезпечення критичної інфраструктури (постачання теплової енергії, водопостачання та водовідведення), а також здійснення заходів за рахунок коштів фонду ліквідації наслідків збройної агресії, у разі відкриття таких рахунків на їх ім'я в Казначействі та органах Казначейства в установленому законодавством порядку;

Джерело: постанова КМУ «Про внесення змін до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» від 18.10.2025 № 1313

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Гарантійний лист про оплату

Гарантійний лист про оплату може знадобитися, щоб підтвердити оплату за надані послуги, поставлені товари, виконані роботи. Скачайте універсальний зразок гарантійного листа про оплату з урахуванням бюджетного законодавства
13545

Комунальні послуги: обираємо КЕКВ та проводимо закупівлю

Закупівлі комунальних послуг складають значну частину витрат замовників. Для їх проведення необхідно коректно визначити предмет закупівлі та відповідний код економічної класифікації видатків (КЕКВ). Детальніше про це — у статті
4732

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді