Держаудитслужба та французька агенція Expertise France провели спільну місію, щоб посилити систему державного фінансового контролю за коштами ЄС у межах програми Ukraine Facility

У центральному офісі Державної аудиторської служби України (далі — ДАСУ) відбулася триденна зустріч з представниками французької агенції технічного співробітництва Expertise France. Захід проведений в межах Меморандуму про співробітництво для обміну досвідом і вдосконалення системи державного фінансового контролю.
Законодавчі зміни 2025 року, що має врахувати закупівельник
Французькі експерти представили підходи до аудиту структурних та інвестиційних фондів ЄС і методики картографування ризиків. Особливу увагу приділили питанням управління й контролю у рамках Ukraine Facility, протидії шахрайству, корупції та конфлікту інтересів.
Західні колеги позитивно оцінили прогрес ДАСУ у зміцненні контролю за використанням коштів ЄС, передбачених Планом України на 2024–2027 роки. Співпраця з Expertise France триває з жовтня 2024 року в межах програми технічної допомоги mAIDan Ukraine та триватиме до березня 2026 року.
Джерело: офіційний сайт ДАСУ
Дотримання порядку визначення предмета закупівлі сприяє безперебійній роботі, дозволяє зберегти кошти не тільки замовника, але й кошти уповноваженої особи, адже за порушення порядку визначення предмета закупівлі настає відповідальність у вигляді штрафу. Розглянемо це у статті
Завадити успішному проведенню закупівель може конфлікт інтересів. Необхідно перевірити вірогідність його наявності перед початком закупівель. Для цього з’ясуємо, що це, які є види конфліктів, відповідальність при їх наявності, та як їм запобігти, у цій статті
Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.