АМКУ інформує: технічні обмеження в Prozorro заважають замовникам і скаржникам подавати пояснення
Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води
Впродовж останніх тижнів на адресу АМКУ надходять численні звернення замовників та учасників процедур закупівель, які повідомляють про неможливість розміщення пояснень щодо розгляду скарг Комісією через електронну систему закупівель.
Враховуючи викладене, АМКУ повідомив ДП «ПРОЗОРРО» про:
- необхідність усунення зазначеної вище технічної невідповідності,
- внесення відповідних змін до функціоналу системи електронних закупівель; та
- відновлення для замовників (та учасників) можливості надавати відповідно до вимог законодавства у сфері публічних закупівель пояснення та документи.
Перевірка та моніторинг закупівель
ДП «ПРОЗОРРО» у відповідь АМКУ повідомило про внесення 03.09.2025 відповідних змін до функціоналу системи електронних закупівель та усунення зазначеної вище технічної невідповідності.
Водночас до АМКУ продовжують надходити від замовників (та учасників) численні звернення щодо можливості розміщення в електронній системі закупівель пояснень лише не пізніше ніж за день до розгляду скарги. Отже, станом на сьогодні зазначені вище технічні обмеження повністю не усунуті.
Тож АМКУ звернувся до Мінекономіки з проханням:
- вжити невідкладних заходів щодо усунення в найкоротші строки зазначеної вище технічної невідповідності;
- внесення відповідних змін до функціоналу системи електронних закупівель; та
- відновлення для замовників та скаржників можливості надавати пояснення та документи відповідно до вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Джерело: офіційний сайт АМКУ