НАЗК: липневі результати перевірок у сфері конфлікту інтересів

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
редактор стрічки новин порталу «Держзакупівлі»
У липні НАЗК викрило посадовців органів місцевого самоврядування та державних структур, які порушили закон про запобігання конфлікту інтересів. Агентство передало справи до поліції та зобов’язало керівників усунути порушення й притягнути винних до відповідальності

НАЗК: липневі результати перевірок у сфері конфлікту інтересів

Повідомлення викривачів: хто і які порушення викриває

НАЗК склало та направило до Національної поліції України два обґрунтовані висновки про вчинення адміністративних правопорушень, пов’язаних з корупцією, за ст. 172-7 КУпАП (порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів) стосовно:

  • посадовців Старокостянтинівської міської ради, які ухвалювали рішення про преміювання близьких осіб;
  • директора навчального закладу Здолбунівської міської ради, яка призначила на посаду вчителя сина.

НАЗК також направило до правоохоронних органів висновок щодо дій посадовця Управління аудиту Департаменту Київської міської ради КМДА. Службовець, перебуваючи на державній службі, обіймав посаду директора приватного товариства,  що має на меті одержання прибутку. Його дії мають ознаки адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 172-4 КУпАП (порушення обмежень щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності).

Через порушення вимог ст. 36 Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII НАЗК винесло приписи для усунення порушень, проведення службового розслідування та притягнення винних до відповідальності через наявність у посадової особи підприємств або корпоративних прав:

  • директорам Департаменту культури та Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської ради КМДА;
  • керівництву Державного агентства України з управління зоною відчуження.

Джерело: офіційний сайт НАЗК

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Штрафи у сфері публічних закупівель

Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
16546

Кримінальна відповідальність у сфері публічних закупівель

На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
30336

Що потрібно знати про оскарження спрощеної закупівлі

Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
8876

Міжнародні спонсори війни

В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
339

Оскарження рішень АМКУ

Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
19348

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді