Публікація звіту про виконання договору закупівлі

UA RU
Провели тендер, успішно уклали договір, відзвітували за нього, поки все гладко, договір виконали, на перший погляд логічний кінець успішного тендера, що ще необхідно зробити? Уклали договір — виконали договір. Все добре. Але перш ніж радіти, що на санкції не потрапили, закупівлю успішно здійснили, та ще й за хорошою ціною, начальство буде в захваті, премію може бути дадуть... треба не забувати, що після того як договір був виконаний, необхідно зробити звіт про факт його виконання.

Розберемо більш детально публікацію звіту про виконання договору закупівлі.

У статті 10 Закону 41 зазначено, що звіт про виконання договору закупівлі замовнику необхідно опублікувати протягом 20 робочих днів з моменту настання однієї з причин:

  • Термін договору підійшов до кінця;
  • Договір виконали;
  • Договір розірвали.

У Законі немає прямої установи публікувати звіт на підставі причини, яка настала раніше, тобто, замовник сам вибирає після настання якої саме причини публікувати звіт. Якщо розглянути на прикладі, то термін договору може бути до 30.03.2021, а договір розірвали 21.02.2021, відповідно, замовник може подати звіт як після закінчення терміну договору, так і після його розірвання, з точки зору Закону це не принципово, важливий сам факт публікації звіту.

Які можуть бути підводні камені у кожної з причин?

Наприклад, публікація звіту після завершення терміну договору. Часто у бюджетних організацій таким терміном визначається 31 грудня і тут необхідно враховувати, що на перші числа січня випадають свята і вихідні дні, але зобов'язання публікації звіту цей факт з замовника не знімає.

Інша причина — виконання договору. Договір вважається виконаним і звіт його необхідно публікувати лише після того, як сторони повністю виконали свої зобов'язання (надано весь товар, роботи, послуги та за них була проведена оплата). Не має значення, минув термін договору чи ні, важливо чи виконаний він в повному обсязі.

Не варто забувати, що після публікації звіту про виконання договору, договір вважається завершеним і не підлягає внесенню коректив.

Зміст звіту

Вид звіту (згідно з частиною 1 статті 42 Закону № 114-IX від 19.09.2019):

  • Номер оголошення про проведення тендера або номер повідомлення про намір укласти договір на закупівлю (у разі переговорної процедури закупівлі);
  • Дата укладення і номер договору;
  • Вартість з договору закупівлі;
  • Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника для юридичних осіб, для фізичних осіб — підприємців та цивільних формувань, їх категорія;
  • Найменування (для юридичних осіб) або ПІБ (для фізичних осіб) учасника, з яким укладено договір;
  • Ідентифікаційний код учасника або реєстраційний номер картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, який через свою релігію відмовляються від прийняття реєстраційного номера) постачальника товарів, виконавця послуг або робіт, з яким укладено договір;
  • Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір, номер телефону;
  • Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду з єдиного закупівельного словника (ДК 021:2015) (в разі поділу на лоти, код і найменування повинні бути вказані для кожного лота) і найменування класифікатора предмета закупівлі;
  • Кількість, місце та строк поставки товарів, виконання послуг або робіт;
  • Термін дії договору;
  • Сума оплати за договором;
  • Причини розірвання договору, якщо така подія мала місце бути.

Штрафи та санкції за скоєня порушення

Адміністративна відповідальність за скоєня правопорушення в сфері державних закупівель регламентується частинами 1, 2 статті 16414 КпАП. В дану статтю входить не публікація або порушення порядку публікації інформації про закупівлю та в частині 1 тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових) уповноважених осіб в розмірі від 700 до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (тобто, від 11 900 грн. до 17 000 грн.). У частині 2 (повторні правопорушення) тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових) уповноважених осіб в розмірі від 1000 до 1500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (тобто, від 17 000 грн. до 25 500 грн.).

Згідно з абзацом 35 та абзацом 36 пункту 1 частини 1 статті 255 КпАП «Особи, які мають право складати протоколи про адміністративне правопорушення» складати протоколи про адміністративне правопорушення за статтею 16414 КпАП мають право уповноважені особи органів державного фінансового контролю та Рахункової палати.

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді