НАДС затвердило Типову загальну професійну (сертифікатну) програму підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, відповідальних за здійснення публічних закупівель (далі — Типова програма для підвищення кваліфікації) наказом від 10.09.2024 № 132-24.
НАДС рекомендує суб’єктам надання освітніх послуг у сфері професійного навчання (провайдерам) використовувати Типову програму для підвищення кваліфікації для розробки загальних професійних (сертифікатних) програм підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, відповідальних за здійснення публічних закупівель, на основі Типової програми.
🎓Не відкладайте підвищення кваліфікації на потім!
Скористайтеся унікальною пропозицією грудня
Тривалість підвищення кваліфікації для держслужбовців
Обсяг програми становить 2 кредити ЄКТС.
Навчання за очною формою триватиме до дванадцяти днів протягом двох місяців.
Навчання за дистанційною формою триватиме до 6 тижнів. Навчання відбувається три дні на тиждень з урахуванням запланованих годин для навчання в синхронному та асинхронному режимі
Результат підвищення кваліфікації держслужбовців, відповідальних за закупівлі
Відповідно до профілю програми за результатами навчання учасники навчання повинні демонструвати:
Знання
- законодавства у сфері публічних закупівель з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель у період дії воєнного стану;
- методів та інструментів аналізу інформації;
- принципів та сучасних підходів до публічних закупівель;
- процедури та способів публічних закупівель;
- вимог до тендерної документації (інших документів, пов’язаних зі здійсненням публічних закупівель);
- процедури оскарження та видів контролю;
- основних функцій уповноваженої особи у процесі організації публічних закупівель;
- правил етичної поведінки та антикорупційних заходів під час здійснення публічних закупівель (вибірковий модуль);
- механізмів регулювання публічних закупівель на міжнародному рівні (вибірковий модуль)
Уміння
- визначати та застосовувати відповідні процедури та способи публічних закупівель;
- здійснювати підготовку тендерної документації (інших документів, пов’язаних із публічними закупівлями);
- проводити ефективну претензійну роботу (роботу з органом оскарження та контролюючими органами);
- організовувати роботу з укладання договорів та звітування за результатами проведених процедур публічної закупівлі;
- збирати, агрегувати та проводити аналіз інформації;
- використовувати аналітичні сервіси для аналізу інформації;
- працювати в електронній системі публічних закупівель та використовувати існуючі ІТ інструменти;
- застосовувати механізми вирішення конфліктів та мінімізувати витрати/негативний
- вплив на організацію публічних закупівель (вибірковий модуль)
Навички
- підготовки тендерної документації;
- використання аналітичних інструментів аналізу публічних закупівель;
- оцінювання ефективності закупівельного процесу та використання результатів оцінки для планування наступних публічних закупівель;
- оцінювання результатів власної роботи (вибірковий модуль);
- використання правил ведення переговорів (вибірковий модуль);
- дотримання правил документообігу;
- дотримання етичних стандартів під час здійснення публічних закупівель (вибірковий модуль)