Новий інструмент для визначення очікуваної вартості товару в Prozorro Market

В BI Prozorro запрацювала можливість визначити очікувану вартість товару в Prozorro Market.

Новий інструмент допоможе замовникам формувати очікувану вартість під час подання запиту ціни пропозиції, оскільки тепер Prozorro Market не відображає ціни за товар. На основі актуальних даних про закупівлі в Prozorro Market користувачі зможуть дізнатися: 

  • мінімальну та максимальну ціну товару, за якою його купували в певний період і в певному регіоні;
  • медіанну ціну, тобто ту, за якою необхідний вам товар купували найчастіше, без аномально високих і низьких значень.

Для отримання потрібної інформації необхідно зробити 5 відборів:

  • CPV;
  • категорія CPV;
  • характеристики товару (профіль);
  • період (наприклад, один або два місяці);
  • область (наприклад, якщо вам потрібний конкретний регіон).

В Prozorro нагадують, раніше Кабмін вніс низку змін у роботу Prozorro Market. Відтак з 1 вересня запит пропозицій стане єдиним інструментом для проведення закупівель у Prozorro Market. Це зроблено, аби замовники могли отримати актуальні та найбільш вигідні ціни на необхідні для закупівлі речі.

Джерело: офіційний сайт Prozorro

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Запит пропозицій постачальників (запит ціни пропозицій) 2024

Запит пропозицій постачальників замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
68303

Головне у вересні для закупівельника

Почніть осінь разом з Експертус Держзакупівлі! В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у вересні. Це рішення робочих ситуацій, форми, зразки, довідники, відеороз’яснення — усе, що знадобиться закупівельнику у щоденній роботі. Стежте за оновленнями і листами від Системи, щоб не пропустити важливе. Залишайтеся з нами навіть під час відключення — у смартфоні переглядайте корисну інформацію в Системі у будь-який час
815

Головне у липні для закупівельника

У головному в липні знайдете рішення робочих ситуацій, форми, зразки, довідники, відеороз’яснення — усе, що знадобиться у щоденній роботі. Цього місяця зверніть увагу на складові договірної ціни в ТП та умови збільшення ціни в договорах
1479

Оприлюднення додаткової угоди в Прозоро

Чи потрібно оприлюднювати додаткову угоду до договору про закупівлю— питання скоріш риторичне для закупівельника з досвідом. А ось для фахівця-початківця важливо зрозуміти, як внести додаткову угоду в Прозоро, як і в які терміни її слід опублікувати? Покроковий алгоритм з малюнками ми підготували для вас у статті
39484

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді