КМУ вніс до дозволених платежів оплату періодичних видань

КМУ вніс чергові зміни до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою від 09.06.2021 № 590 (далі — Порядок № 590). Вони набрали чинності 27.05.2023
Отримайте безплатний доступ на цілу добу

Відтак органи Казначейства проводитимуть платежі за видатками загального фонду держбюджету для забезпечення діяльності військових адміністрацій, утворених на територіях, включених до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих рф, затвердженого Мінреінтеграції.

Також змінами КМУ розширив перелік видатків другої черги, зокрема додав оплату:

  • ремонту, утримання меморіальних кладовищ та інших місць почесних поховань, установлення намогильних споруд;
  • послуг з розроблення техніко-економічного обґрунтування щодо недоцільності подальшої експлуатації, добудови (завершення будівництва), проєктів ліквідації вугледобувних підприємств (шахт) та проведення їх комплексної державної експертизи;
  • медичних оглядів підопічних та працівників інтернатних установ/закладів системи соціального захисту населення, внутрішньо переміщених осіб;
  • придбання книг та періодичних видань для поповнення фондів бібліотек.

Окрім цього, органи Казначейства не застосовуватимуть пункт 19 Порядку № 590, коли проводять платежі за витратами для заходів з відсічі збройної агресії проти України та ліквідації її наслідків, національної безпеки та оборони, відновлення, підтримки і розвитку України, надання гуманітарної допомоги за кошти, які головні розпорядники отримали на рахунки, що відкриті в НБУ для благодійних пожертв.

Джерело: постанова КМУ «Про внесення змін до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» від 19.05.2023 № 523

 

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Порядок оприлюднення інформації про закупівлі в електронній системі закупівель

Розглянемо ключові правила розміщення інформації в електронній системі закупівель з урахуванням умов воєнного стану. Зокрема пояснимо, коли інформація в електронній системі вважається розміщеною. А також, як діяти у разі технічного збою електронної системи
15018

Гарантійний лист про оплату

Гарантійний лист про оплату може знадобитися, щоб підтвердити оплату за надані послуги, поставлені товари, виконані роботи. Скачайте універсальний зразок гарантійного листа про оплату з урахуванням бюджетного законодавства
12995

Зразок пояснення у справі про адміністративне правопорушення

Коли інспектори Держаудитслужби складають протокол про адмінпорушення, перше, що запитують у посадової особи, — її пояснення. Саме від цього документа часто залежить, чи визнають провину і чи буде штраф. Ми підготували зразок пояснення, який допоможе вам правильно відреагувати на протокол і захистити свої права
15377

Тендери: види в умовах воєнного стану

Умови воєнного стану змінили особливості проведення тендерів в публічних закупівлях. Простими словами пояснимо, які види тендерів існують в Україні та коли замовники зобов’язані оголосити тендер для закупівлі
5953

Протокол про закупівлю без використання електронної системи

За результатами закупівлі без використання електронної системи уповноважена особа має оприлюднити відповідний звіт, а рішення про проведення такого виду закупівлі закріпити у протоколі. Скачайте зразок протоколу УО про закупівлю без використання електронної системи
9973

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді