КМУ вніс чергові зміни до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою від 09.06.2021 № 590 (далі — Порядок № 590). Вони набрали чинності 27.05.2023
Отримайте безплатний доступ на цілу добу Відтак органи Казначейства проводитимуть платежі за видатками загального фонду держбюджету для забезпечення діяльності військових адміністрацій, утворених на територіях, включених до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих рф, затвердженого Мінреінтеграції.
Також змінами КМУ розширив перелік видатків другої черги, зокрема додав оплату:
- ремонту, утримання меморіальних кладовищ та інших місць почесних поховань, установлення намогильних споруд;
- послуг з розроблення техніко-економічного обґрунтування щодо недоцільності подальшої експлуатації, добудови (завершення будівництва), проєктів ліквідації вугледобувних підприємств (шахт) та проведення їх комплексної державної експертизи;
- медичних оглядів підопічних та працівників інтернатних установ/закладів системи соціального захисту населення, внутрішньо переміщених осіб;
- придбання книг та періодичних видань для поповнення фондів бібліотек.
Окрім цього, органи Казначейства не застосовуватимуть пункт 19 Порядку № 590, коли проводять платежі за витратами для заходів з відсічі збройної агресії проти України та ліквідації її наслідків, національної безпеки та оборони, відновлення, підтримки і розвитку України, надання гуманітарної допомоги за кошти, які головні розпорядники отримали на рахунки, що відкриті в НБУ для благодійних пожертв.
Джерело: постанова КМУ «Про внесення змін до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» від 19.05.2023 № 523
Розглянемо ключові правила розміщення інформації в електронній системі закупівель з урахуванням умов воєнного стану. Зокрема пояснимо, коли інформація в електронній системі вважається розміщеною. А також, як діяти у разі технічного збою електронної системи
Гарантійний лист про оплату може знадобитися, щоб підтвердити оплату за надані послуги, поставлені товари, виконані роботи. Скачайте універсальний зразок гарантійного листа про оплату з урахуванням бюджетного законодавства
Коли інспектори Держаудитслужби складають протокол про адмінпорушення, перше, що запитують у посадової особи, — її пояснення. Саме від цього документа часто залежить, чи визнають провину і чи буде штраф. Ми підготували зразок пояснення, який допоможе вам правильно відреагувати на протокол і захистити свої права
Умови воєнного стану змінили особливості проведення тендерів в публічних закупівлях. Простими словами пояснимо, які види тендерів існують в Україні та коли замовники зобов’язані оголосити тендер для закупівлі
За результатами закупівлі без використання електронної системи уповноважена особа має оприлюднити відповідний звіт, а рішення про проведення такого виду закупівлі закріпити у протоколі. Скачайте зразок протоколу УО про закупівлю без використання електронної системи