Коли Мінцифри може зупинити завдання, програми, проєкти, роботи з інформатизації

З 1 березня 2023 року набрав чинності новий Закон України «Про Національну програму інформатизації» від 01.12.2022 № 2807-IX

Мінцифри, як гензамовник Національної програми інформатизації, під час її моніторингу може зупинити виконання завдань, програм, проєктів, робіт з інформатизації, якщо, зокрема:

  • технічні та функціональні вимоги/характеристики до завдання, проєкту, роботи з інформатизації, які погодив гензамовник, відрізняються від технічних та функціональних вимог/характеристик, які замовник розмістив під час закупівлі відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель;
  • відсутні об’єктивні причини недотримання календарного плану/графіка виконання завдань, проєктів, робіт з інформатизації;
  • виконання/створення аналогічних за своїми технічними та функціональними характеристиками завдань, програм, проєктів, робіт з інформатизації повністю або частково повторюються;
  • виконавець завдань, програм, проєктів, робіт з інформатизації не дотримав норм, стандартів та правил.

За результатами експертизи Мінцифри зупиняє виконання завдань, програм, проєктів, робіт з інформатизації у разі:

  • встановлення завищеної вартості завдання, програми, проєкту, роботи з інформатизації;
  • отримання експертного висновку з негативною оцінкою за результатами експертизи завдання, програми, проєкту, роботи з інформатизації.

Ці підстави поширюються і на програми, проєкти, роботи з інформатизації органів місцевого самоврядування.

Мінцифри має поінформувати замовника про рішення зупинити Національну програму інформатизації протягом п’яти робочих днів з дня його прийняття.

Уряду дали рік на те, щоб він узгодив свої нормативно-правові акти з новим законом. Першочергово потребує змін Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації, затверджене постановою КМУ від 31.08.1998 № 1352, у якому прописані вартісні межі для погодження завдань, програм, проєктів, робіт з інформатизації.

Відповідні вимоги містить новий Закон України «Про Національну програму інформатизації» від 01.12.2022 № 2807-IX, який набрав чинності 01.03.2023 року.

Джерело: Закон України «Про Національну програму інформатизації» від 01.12.2022 № 2807-IX

 

 

 

 

 

 

 

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Додаткові кошти у публічних закупівлях

У статті розглядаємо, як законно провести закупівлі за додатково виділені кошти. А також, коли додаткове фінансування вважати новим предметом закупівлі
9842

Запит пропозицій постачальників (запит ціни пропозицій)

Запит пропозицій постачальників замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
127469

Проектно-кошторисна документація (ПКД)

Проєктно-кошторисна документація — це основний документ в будівництві, що закладає вимоги до об’єкта. Будь-яке будівництво починається з проектування та складання кошторису витрат. Але чи є розробка ПКД окремим предметом закупівлі, чи це частина робіт з будівництва, хто її має замовляти та на підставі якого документа розробляти? Експерт роз’яснює все детально
82490

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді