НАЗК оновило дані лічильника подання декларацій: за минулий тиждень 3 493 публічних службовців подали декларації за 2021 рік, за 2022 рік – 9 319 осіб
Всього станом на 1 травня 2023 року декларації за 2021 рік подали вже 376 тис. 773 особи.
Серед них:
- 39 народних депутатів (+ 3 за тиждень);
- три міністри (без змін за тиждень);
- три заступники керівника Офісу Президента (без змін за тиждень);
- 33 015 посадовців категорії «А» та «Б» (держслужбовці, які обіймають керівні посади; приріст за тиждень – 278 осіб);
- 2 175 суддів (+ 36 за тиждень);
- 9 324 прокурорів, слідчих, дізнавачів (+ 103 особи);
- 6 голів ОДА та ОВА (+ 1 за тиждень).
Ці дані можна переглянути вгорі стартової сторінки вебсайту НАЗК.
За 2022 рік про свої доходи та майно вже прозвітували 227 тис. 64 декларанти. Серед них 19 народних депутатів (+1 за тиждень) та один голова ОДА.
Наразі подання декларацій за 2021 та 2022 роки поки що добровільне. Але відновлення обов’язкового декларування та повноважень НАЗК з перевірки декларацій є однією з умов МВФ надання кредиту Україні.
Крім того, ще 23.09.2022 керівником фракції політичної партії «Слуга народу» Давидом Арахамією зареєстровано законопроєкт №8071 про його відновлення.
Оскільки публічна частина Реєстру декларацій зараз закрита через війну та для того, щоб всі охочі могли бачити динаміку декларування, НАЗК запустило лічильник подання декларацій за 2021 рік.
Нагадуємо, що у Базі знань НАЗК можна ознайомитися з роз’ясненнями про те, як правильно заповнювати декларацію. Також роз’яснювальні матеріали шукайте за хештегом #декларуйся на Telegram-каналі НАЗК та сторінці НАЗК у Facebook.
Джерело: офіційний сайт НАЗК
Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті