Держкомтелерадіо проводитиме тендерну закупівлю послуги з розроблення та проведення комунікаційної кампанії, що має на меті формувати знання про євроінтеграційні кроки України та переваги майбутнього членства України в Європейському Союзі. Кампанія розрахована зокрема й на громадян держав-членів ЄС
✅ Для вас цілу добу будуть відкриті статті, відеороз'яснення, зразки документів
Методом її проведення стане адаптація та/або переклад готової інформаційної продукції і розміщення її в мережі Інтернет, зокрема в соціальних мережах. Передусім у цих матеріалах висвітлюватимуться євроінтеграційні кроки Української держави, яка під час повномасштабного військового вторгнення російської федерації в Україну проявляє стійкість, відновлює зруйновану агресором інфраструктуру та промисловість.
Ця кампанія має переконати європейців у перевагах для країн Європейського Союзу від майбутнього набуття Україною членства в ЄС.
Джерело: офіційний сайт КМУ
Наталія Заєць консультант з публічних закупівель, канд. екон. наук, Київ
Скористайтеся покроковою інструкцією, щоб провести закупівлю в електронному каталозі із застосуванням запиту пропозицій постачальників за оновленими вимогами Особливостей та Порядку № 822
Під час закупівель і замовник, і учасник підписують документи в електронній системі закупівель. Це можливо зробити виключно за допомогою електронного ключа. Які ключі можна застосовувати та які вимоги до них в електронній системі закупівель розглянемо у статті
У замовників є право вимагати підтвердження того, що пропоновані учасникам товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документаці. У консультації пояснимо, як встановити вимоги щодо екологічних характеристик предмета закупівлі.
Умови воєнного стану змінили особливості проведення тендерів в публічних закупівлях. Простими словами пояснимо, які види тендерів існують в Україні та коли замовники зобов’язані оголосити тендер для закупівлі
Вчасно не відповідати на запити учасників небезпечно. Тут вам і штраф, і призупинення закупівлі. Як уникнути зайвого головного болю, підкажуть експерти
Після розкриття тендерних пропозицій замовник може виявити в них недоліки та помилки. Закон № 922 з урахуванням Особливостей дозволив учаснику їх виправляти, завдяки так званому «механізму-24», тобто відвів учаснику рівно 24 години на усунення невідповідностей. Що це за невідповідності? У які строки потрібно повідомити учасника про недоліки? Як діяти замовнику в разі невиправлення або несвоєчасного виправлення таких помилок? Відповіді на головні запитання — у статті