Запис вебінару про закупівлю ліків в е-каталозі
Для повторного (дистанційного) формування кваліфікованого сертифікату відкритого ключа керівнику/головному бухгалтеру установи необхідно:
- подати заяву про повторне формування кваліфікованого сертифікату відкритого ключа е-підпису чи печатки:
- або в паперовому вигляді — до відокремленого пункту реєстрації, де здійснювалась їх реєстрація;
- або в електронному вигляді, засвідчену КЕП керівника та підписувача — на електронну скриньку: t_cadku@treasury.gov.ua;
- завантажити за посиланням і встановити на робочому місці нову версію програмного забезпечення UmCa (3.1.2.30);
- згенерувати пари ключів (особистого та відкритого) дотримуючись інструкції, прописаній у пункті 3.2 Настанови користувача «Програмне забезпечення «UmCA» (завантажується разом з ПЗ UmCa).
Повторно (дистанційно) сформувати кваліфікований сертифікат відкритого ключа можна за умови, якщо:
- підписувач (створювач е-печатки) має чинні сертифікати та до закінчення строку чинності сертифікатів залишилось кілька днів;
- ідентифікаційні дані підписувача (створювача е-печатки) не змінились;
- особистий ключ доступний лише підписувачу (створювачу е-печатки) та не є скомпрометованим.
В разі успішного формування нового кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, попередній сертифікат буде скасовано.