КМУ відкоригував вимоги до формування Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або ТОТ

Кабінет Міністрів України чітко визначив процедуру та порядок внесення даних до інформаційної системи переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією.

КМУ удосконалив процедуру формування переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих

Отримайте акційну пропопозицію

Зміни торкнулися використання інформаційної системи переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією (далі —  інформаційна система), функцій Мінреінтеграції як уповноваженого суб’єкта та користувачів інформаційної системи.

Тепер пропозиції щодо визначення стану певної території як такої, на якій ведуть (вели) бойові дії або тимчасово окупованої рф, дати початку та дати завершення бойових дій (дати виникнення та припинення можливості бойових дій) або тимчасової окупації  вноситимуть до інформаційної системи за визначеним порядком.

Крок перший –  обласні, Київська міська військові адміністрації заповнюють інформацію в електронних полях інформаційної системи.

Крок другий – Міноборони невідкладно погоджує пропозиції чи обґрунтовано відхиляє їх.

Завершальний етап – Мінреінтеграції невідкладно затверджує пропозиції чи обґрунтовано відхиляє їх.

Технічний адміністратор інформаційної системи має забезпечити переклад інформації, яка відображається на вебресурсі, англійською мовою.

Крім того, змінами чітко визначено критерії віднесення територій до можливих бойових дій. Територія має відповідати одній із таких ознак:

  • межує з територіями активних бойових дій або з тимчасово окупованими рф;
  • межує з державним кордоном держави-агресора.

Такі зміни значно оптимізують процес формування переліку територій. Це сприятиме захисту інтересів внутрішньо переміщених осіб, адже на основі переліку територій цим особам здійснюються виплати.

Джерело: постанова КМУ «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 7 травня 2022 р. № 562 та від 6 грудня 2022 р. № 1364» від 10.03.2023 № 214 

Ілона Тарнопольська головний редактор експертно-правової системи «Експертус Держзакупівлі»
Ви щоденно стикаєтеся зі складними робочими ситуаціями. Ми ж – щоденно допомагаємо їх вирішувати. Тож заходьте в Систему, щоб швидко отримати рішення своєї ситуації

 

 

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Відкладальна обставина в договорі про закупівлю

Відкладальна обставина рятує замовника, коли ще невідоме джерело фінансування або коли виконання договору залежить від бюджету. У статті пояснимо – як застосувати відкладальну обставину у публічних закупівлях.
7882

Притягнення до адмінвідповідальності: строки давності та найкоротший термін

КпАП встановлює чіткі строки, протягом яких уповноважена особа може бути притягнута до відповідальності. Зорієнтуємо, в який найкоротший строк можуть притягнути до адмінвідповідальності та як розраховувати строки
8433

Вносимо зміни у проєкт договору про закупівлю

Внесення змін до проєкту договору про закупівлю: які зміни допустимі згідно з законом, а які — ні? Порушення може обернутися для замовника штрафом до 51 000 грн або визнанням договору нікчемним
6062

Настанова з визначення вартості будівництва із змінами

Настанова з визначення вартості будівництва затверджена Наказом Мінінфраструктури 01 листопада 2021 № 281. З того часу Настанова зазнала 4-х змін. Скачайте актуальний текст цього нормативного документа разом із додатками
4057

Вимоги пункту 13 Особливостей

Тримайте алгоритм закупівлі за пунктом 13 Особливостей № 1178. Врахуєте підстави, за яких зможете укласти прямий договір та порядок оприлюднення інформації
6411

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді