Уряд вніс зміни до порядку утримання фонду захисних споруд цивільного захисту

Кабмін постановою від 14 лютого 2023 року № 134 вніс та затвердив зміни до низки постанов з питань цивільного захисту.
Вебінар від журналу Держзакупівлі

Запис вебінару про закупівлю ліків в е-каталозі

Зокрема, зазнала змін постанова КМУ «Деякі питання використання захисних споруд цивільного захисту» від 10.03.2017 № 138.

Так, з огляду на зміни, балансоутримувачами захисних споруд вважатимуть власників, користувачів, юридичних осіб, на балансі яких перебувають захисні споруди (у тому числі споруди, що не увійшли до їх статутних капіталів у процесі приватизації (корпоратизації). Повноваження балансоутримувачів розширили.

Порядок створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту, виключення таких споруд із фонду та ведення його обліку доповнили розділом, що визначає механізм виключення захисних споруд із фонду таких споруд.

Якщо встановлено, що подальше утримання та експлуатація захисної споруди неможливе, балансоутримувач готує документи, пов’язані із виключенням захисних споруд із фонду таких споруд у встановленому порядку.

У разі банкрутства (ліквідації) суб’єктів господарювання, на балансі яких перебувають захисні споруди державної та комунальної власності, а також відсутності балансоутримувачів безхазяйних захисних споруд, відповідні органи місцевого самоврядування:

  • визначають потребу в таких захисних спорудах;
  • вирішують питання їх подальшого використання.

За зверненням балансоутримувачів органи місцевого самоврядування, обласні, районні, КМДА за місцезнаходженням захисних споруд, міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, до сфери управління яких належать такі споруди, відповідно до повноважень, визначених Кодексом цивільного захисту України, та у визначені законодавством строки розглядають пропозиції щодо подальшого використання захисних споруд та визначають потреби фонду таких споруд.

Джерело: постанова КМУ «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань цивільного захисту» від 14.02.2023 № 134

 

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Відкладальна обставина в договорі про закупівлю

Відкладальна обставина рятує замовника, коли ще невідоме джерело фінансування або коли виконання договору залежить від бюджету. У статті пояснимо – як застосувати відкладальну обставину у публічних закупівлях.
7893

Притягнення до адмінвідповідальності: строки давності та найкоротший термін

КпАП встановлює чіткі строки, протягом яких уповноважена особа може бути притягнута до відповідальності. Зорієнтуємо, в який найкоротший строк можуть притягнути до адмінвідповідальності та як розраховувати строки
9038

Вносимо зміни у проєкт договору про закупівлю

Внесення змін до проєкту договору про закупівлю: які зміни допустимі згідно з законом, а які — ні? Порушення може обернутися для замовника штрафом до 51 000 грн або визнанням договору нікчемним
6088

Настанова з визначення вартості будівництва із змінами

Настанова з визначення вартості будівництва затверджена Наказом Мінінфраструктури 01 листопада 2021 № 281. З того часу Настанова зазнала 4-х змін. Скачайте актуальний текст цього нормативного документа разом із додатками
4107

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді