КМУ оновлено правила, згідно яких об’єкти зараховують до критичної інфраструктури

Саме КМУ має визначати порядок віднесення об’єктів до критичної інфраструктури і Перелік секторів критичної інфраструктури.

Отже, КМУ виклав у новій редакції:

Для цього КМУ вніс зміни до постанови «Деякі питання об’єктів критичної інфраструктури» від 09.10.2020 року № 1109 (далі – Постанова № 1109).

Згідно оновлених вимог секторальні органи у сфері захисту критичної інфраструктури:

  • ідентифікують об’єкти критичної інфраструктури своїх секторів (підсекторів) критичної інфраструктури з огляду на Перелік;
  • проводять категоризацію об’єктів критичної інфраструктури своїх секторів (підсекторів) відповідно до Методики категоризації об’єктів критичної інфраструктури, затвердженої Постановою № 1109, подають інформацію до реєстру об’єктів критичної інфраструктури;
  • вносять відомості про об’єкти критичної інфраструктури, що віднесені до I, II, III і IV категорії критичності, до секторальних переліків, складають їх та ведуть;
  • подають оновлені відомості про об’єкти критичної інфраструктури своїх секторів (підсекторів) до зведеного переліку об’єктів критичної інфраструктури щомісяця та протягом одного місяця, якщо змінилися оператор або найменування об’єкта;
  • категорія критичності об’єкта або у разі його ліквідації (перетворення, знищення, припинення).

Відомості про об’єкти критичної інфраструктури, що містяться у зведеному переліку та секторальних переліках, є інформацією з обмеженим доступом, захист якої забезпечують відповідно до вимог законодавства.

Також зазнали змін окремі положення Методики категоризації об’єктів критичної інфраструктури, зокрема, у частині повноважень та завдань, які замість уповноваженого органу покладені на секторальний орган у сфері захисту критичної інфраструктури.

Джерело: постанова КМУ «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 9 жовтня 2020 р. № 1109» від 16.12.2022 № 1384

Наталія Заєць консультант з публічних закупівель, канд. екон. наук, Київ
Скористайтеся покроковою інструкцією, щоб провести закупівлю в електронному каталозі із застосуванням запиту пропозицій постачальників за оновленими вимогами Особливостей та Порядку № 822

 

 

 

 

 

 

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15875

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44239

Штрафи у сфері публічних закупівель

Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
7759

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5738

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді