Дерегуляція умов ведення бізнесу: ДРС та USAID розпочали новий етап співпраці

Державна регуляторна служба України разом з експертами Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» розпочала роботу з аналізу наявних інструментів державного регулювання у найважливіших сферах господарської діяльності для визначення тих сфер, які потребують оптимізації або вдосконалення.

Про це повідомив Голова Державної регуляторної служби України Олексій Кучер.

«Швидкість економічного відновлення України напряму залежить від роботи бізнесу. Дерегуляція господарської діяльності – це запорука економічної стабільності держави, без якої неможливе наближення перемоги. Разом з експертами Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» ми працюємо над покращенням бізнес-клімату в Україні шляхом «дерадянізації» регуляторного законодавства України», – сказав Олексій Кучер.

«Спрощення ведення бізнесу допоможе українським підприємцям стати конкурентнішими як всередині країни, так і на міжнародному рівні, – переконана заступниця керівника Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» Тетяна Грищенко. – З травня цього року ми активно співпрацюємо з Державною регуляторною службою України з питань поліпшення регуляторних актів. Упевнені, що оптимізація регуляторного середовища значно спростить відкриття та ведення власної справи, збільшить кількість малих та середніх підприємств та обсяги їхніх продажів. Це пришвидшить економічне відновлення нашої країни».

Зі свого боку заступник Голови Державної регуляторної служби України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Соломія Старосольська зазначила, що ДРС разом з експертами USAID вже розробила методику та розпочала роботу з аналізу наявних інструментів державного регулювання в найважливіших сферах, щоб визначити ті з них, які необхідно оптимізувати, вдосконалити або скасувати. За її словами, насамперед аналізуватимуться інструменти державного регулювання у таких сферах: надрокористування, лікарські засоби, вплив на довкілля, медична практика, містобудівна та архітектурно-будівельна діяльність тощо.

Вона також нагадала, що у Верховній Раді зараз на розгляді перебуває законопроект «Про прискорений перегляд інструментів державного регулювання господарської діяльності» № 8058, який пропонує скоротити велику кількість дозволів, ліцензій, погоджень, висновків, свідоцтв та декларацій, без яких бізнес не може вести свою діяльність. Виконуватиме це завдання спеціально створена Комісія з питань прискореного перегляду інструментів державного регулювання, яку очолять Перший віце-прем’єр-міністр України – Міністр економіки України Юлія Свириденко та Віце-прем’єр-міністр України — Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.

«Ми чекаємо на ухвалення цього закону, але почали працювати на випередження, щоб до моменту початку роботи Комісії вже мати певні напрацювання і запропонувати їй першочергові кроки в діяльності. Закликаю всі державні органи, які займаються видачею дозволів, долучитися до цього процесу, щоб разом в ефективній співпраці напрацювати спільні рішення, які спростять життя бізнесу», – наголосила Соломія Старосольска.

«Завдячуючи Збройним силам України наближаємо Перемогу, а економічне відновлення і подальший розвиток – в руках малого, середнього і великого бізнесу. Тому держава зобов’язана забезпечити всі умови для того, щоб відкриття та ведення підприємницької діяльності було максимально простим та незарегульованим. Ми вдячні нашим партнерам з Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» за експертну допомогу й спільну роботу на шляху до досягнення цієї мети», – підсумував Олексій Кучер.

Джерело: офіційний сайт КМУ

Наталія Заєць консультант з публічних закупівель, канд. екон. наук, Київ
Скористайтеся покроковою інструкцією, щоб провести закупівлю в електронному каталозі із застосуванням запиту пропозицій постачальників за оновленими вимогами Особливостей та Порядку № 822

 

 

 

 

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15874

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44234

Штрафи у сфері публічних закупівель

Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
7753

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5737

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді