Advantage Ukraine отримала понад 370 запитів щодо інвестицій в Україну

За даними Міністерства економіки України за два місяці, з моменту запуску інвестиційної платформи Advantage Ukraine, надійшло більш ніж 370 запитів щодо інвестицій в Україну.

Зокрема, отримано понад сто запитів від стратегічних та портфельних інвесторів зі США, Великої Британії, Німеччини, Данії, Бельгії, Республіки Корея та ін.

В межах ініціативи Advantage Ukraine інвестори в першу чергу цікавляться такими галузями української економіки, як інновації та технології, агропромисловий комплекс, видобуток корисних копалин, інфраструктура, промислове виробництво та логістика. Також чималий інтерес викликають проєкти в секторі енергетики й оборонної промисловості

«Для стимулювання притоку прямих іноземних інвестицій Мінекономіки активно працює з міжнародними партнерами над механізмом страхування військових ризиків та щодо залучення боргового фінансування від МФО для реалізації інвестиційних проєктів. Не зважаючи на напружену військово-економічну ситуацію, переважна більшість потенційних інвесторів розуміють невідворотність євроатлантичної інтеграції України і вже зараз готові розглядати проєкти в секторах, які традиційно мають глобальні конкурентні переваги, або спрямовані на повоєнну відбудову України» - зазначив заступник міністра економіки Олександр Грибан.

Проєктна команда Advantage Ukraine, що працює за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України», обробляє запити іноземних інвесторів, а також надає професійні консультації та аналітичну підтримку вітчизняним компаніям, котрі прагнуть залучити акціонерний або борговий капітал. Найбільше перспективних проєктів зосереджено в агропромисловому секторі, в сферах інновацій і технологій та енергетики. 

Відповідно до статистики Advantage Ukraine, за два місяці роботи платформу відвідали десятки тисяч користувачів зі 140 країн світу. Більшість з них з країн «Великої сімки» (G7).

Нагадаємо, ініціативу з залучення інвестицій Advantage Ukraine було презентовано 6 вересня в рамках великої кампанії, розробленої WPP за підтримки Президента України. На платформі зібрано інвестиційні проєкти та можливості у 10-ти галузях економіки з загальним потенціалом на суму понад $400 млрд.

Джерело: офіційний сайт Мінекономіки

 

 

 

 

Статті за темою

Усі статті за темою

Класифікація медичних виробів

Медичні вироби класифікуються за різною метою їх застосування. Пояснимо, що врахувати замовнику у закупівлі медичних виробів
99

Локалізація в закупівлях

Локалізація в публічних закупівлях набуває дедалі більшого значення, адже законодавці зосереджують увагу на підтримці вітчизняного виробника. У статті – про умови локалізації виробництва у 2025 році та особливості вимог тендерної документації щодо локалізованих товарів
6893

Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва»

Настанова з визначення вартості будівництва затверджена Наказом Мінінфраструктури 01 листопада 2021 № 281. З того часу Настанова зазнала 4-х змін. Скачайте актуальний текст цього нормативного документа разом із додатками
618

Закупівля виробів медичного призначення

У статті — про порядок визначення предмета закупівлі для медичних виробів; про використання національного класифікатора НК 024:2023; про заповнення інформації в ЕСЗ під час закупівлі медвиробів
5810

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді