Advantage Ukraine отримала понад 370 запитів щодо інвестицій в Україну

За даними Міністерства економіки України за два місяці, з моменту запуску інвестиційної платформи Advantage Ukraine, надійшло більш ніж 370 запитів щодо інвестицій в Україну.

Зокрема, отримано понад сто запитів від стратегічних та портфельних інвесторів зі США, Великої Британії, Німеччини, Данії, Бельгії, Республіки Корея та ін.

В межах ініціативи Advantage Ukraine інвестори в першу чергу цікавляться такими галузями української економіки, як інновації та технології, агропромисловий комплекс, видобуток корисних копалин, інфраструктура, промислове виробництво та логістика. Також чималий інтерес викликають проєкти в секторі енергетики й оборонної промисловості

«Для стимулювання притоку прямих іноземних інвестицій Мінекономіки активно працює з міжнародними партнерами над механізмом страхування військових ризиків та щодо залучення боргового фінансування від МФО для реалізації інвестиційних проєктів. Не зважаючи на напружену військово-економічну ситуацію, переважна більшість потенційних інвесторів розуміють невідворотність євроатлантичної інтеграції України і вже зараз готові розглядати проєкти в секторах, які традиційно мають глобальні конкурентні переваги, або спрямовані на повоєнну відбудову України» - зазначив заступник міністра економіки Олександр Грибан.

Проєктна команда Advantage Ukraine, що працює за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України», обробляє запити іноземних інвесторів, а також надає професійні консультації та аналітичну підтримку вітчизняним компаніям, котрі прагнуть залучити акціонерний або борговий капітал. Найбільше перспективних проєктів зосереджено в агропромисловому секторі, в сферах інновацій і технологій та енергетики. 

Відповідно до статистики Advantage Ukraine, за два місяці роботи платформу відвідали десятки тисяч користувачів зі 140 країн світу. Більшість з них з країн «Великої сімки» (G7).

Нагадаємо, ініціативу з залучення інвестицій Advantage Ukraine було презентовано 6 вересня в рамках великої кампанії, розробленої WPP за підтримки Президента України. На платформі зібрано інвестиційні проєкти та можливості у 10-ти галузях економіки з загальним потенціалом на суму понад $400 млрд.

Джерело: офіційний сайт Мінекономіки

 

 

 

 

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Національна програма інформатизації 2025

У статті розглянемо загальні умови закупівель за Національною програмою інформатизації. Дізнайтеся, коли публікувати повідомлення про укладений договір та як провести закупівлю до 500 тисяч гривень
87409

Постачання теплової енергії: як закуповувати

Як правильно організувати закупівлю теплової енергії? За яким кодом ДК її закуповувати? Чи зобов’язаний замовник укладати саме типовий договір про закупівлю теплоенергії? Чи правомірно вносити зміни до такого договору? Ключові аспекти, які повинен знати замовник під час підготовки та підписання договору про закупівлю теплової енергії за державні кошти — у статті
11801

Комунальні послуги: обираємо КЕКВ та проводимо закупівлю

Закупівлі комунальних послуг складають значну частину витрат замовників. Для їх проведення необхідно коректно визначити предмет закупівлі та відповідний код економічної класифікації видатків (КЕКВ). Детальніше про це — у статті
4556

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді