З метою безпеки споживачів затверджено «Порядок обміну інформацією між Міністерством охорони здоров’я України, державним підприємством «Державний експертний центр Міністерства охорони здоров’я України» та Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками у сфері обігу лікарських засобів та медичних виробів».
Обрати ▶ Порядком визначаються особливості обміну інформацією між зазначеними інституціями. Так, Держлікслужба подає до МОЗ та Держцентру:
- дані про заборону та відновлення обігу лікарських засобів;
- інформацію про відсутність ефективності ліків, про виявлені критичні порушення або фальсифікацію;
- результати проведення перевірок відповідності умов виробництва лікарських засобів вимогам GMP та додержання ліцензійних умов виробництва.
Крім того, якість лікарських засобів та їх виробництва корелюється з міжнародними стандартами, а саме: з Європейською Фармакопеєю, Фармакопеями Японії та США, з даними Європейського директорату з якості лікарських засобів (EDQM) та Системи співробітництва фармацевтичних інспекцій (PIC/S).
Встановлюється також взаємодія лабораторій Держлікслужби і Центру та здійснення інформаційного обміну між ними.
Також затверджений Порядок регламентує механізм обміну документами та інформацією, що дозволить оптимізувати взаємодію між МОЗ, Держлікслужбою та Центром. Така взаємодія гарантуватиме швидке відстеження та виявлення субстандартних та неякісних лікарських засобів та медичних виробів задля безпеки споживачів.
Джерело: офіційний сайт МОЗ
На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
У консультації розглянемо, що таке корупційні ризики в публічних закупівлях та на що зважати замовнику під час планування закупівлі