Скорочення державного регулювання як передумова розвитку бізнесу

Голова ДРС Олексій Кучер, коментуючи проєкт закону про прискорений перегляд інструментів державного регулювання господарської діяльності зазначив, що скорочення державного регулювання є передумовою розвитку бізнесу, а в умовах війни – стимулом його рестарту.

kontrol.jpg

Актуальні новини з перших вуст ►►►

Очільник служби наголосив: «Півроку війни навчили нас об’єднувати зусилля для швидкого вирішення проблем. Наше завдання – максимально підтримати бізнес!».

Законопроєктом пропонується скасувати всі зайві та надмірні регулювання бізнесу.

Зокрема, передбачається:

  • створення Комісії з питань прискореного перегляду інструментів державного регулювання;
  • перегляд інструментів регулювання бізнесу та затвердження їх Виключного переліку;
  • затвердження плану переведення в електронну форму інструментів доступу до ринків;
  • Єдина державна електронна система дозвільних документів (Ліцензійний портал).

Варто зазначити, що інструментами, зокрема, є: ліцензії, документи дозвільного характеру, без отримання яких бізнес не має права провадити свою діяльність.

Дедлайн до 31 грудня 2022 року: всі інструменти державного регулювання підлягають прискореному перегляду.

З 1 січня 2023 року інструменти, які не будуть визначені законами та не включені до постанови про Виключний перелік, визнаватимуться недійсними.

Водночас законопроєкт пропонує запровадження для нових регулювань принципу «One In – Two Out». У разі необхідності запровадження нового інструменту державного регулювання бізнесу,  орган влади може ініціювати внесення такого інструменту до Виключного переліку з одночасним виключенням з нього 2 інших інструментів у цій же сфері.

Джерело: офіційний сайт ДРС

 

 

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2025 році, які строки проведення моніторингу закупівлі, особливості під час воєнного стану — у консультації
8383

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
50941

Індикатори ризиків публічних закупівель 2025

У вересні 2024 року Мінфін оновив методику визначення та перелік індикаторів ризиків. Пояснимо, що собою являють індикатори ризику, як вони впливають на закупівлі та що потрібно враховувати замовникам у 2025 році
7690

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді