Бізнес вітає рішення щодо створення прозорого механізму бронювання працівників

Бізнес наполягає на терміновому прийнятті законопроєкту №7687 «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» щодо бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час», яким пропонується дозволити бронювання без укладання договорів щодо виконання мобілізаційних завдань.

7 вересня 2022 року Кабінет Міністрів України своїм рішенням передбачив можливість подовження на два місяці чинних відстрочок від призову на військову службу для військовозобов’язаних під час мобілізації та на воєнний час.

Мова йде про відстрочки, надані рішеннями Міністерства економіки в березні – квітні, термін дії яких спливає у вересні – жовтні цього року.

Європейська Бізнес Асоціація радо вітає це рішення та висловлює вдячність Кабінету Міністрів України і, зокрема, Міністерству економіки України, що пропозицію бізнесу було почуто. Так, найціннішим для успішної та ефективної роботи бізнесу є люди, адже саме завдяки їх професіоналізму та працьовитості навіть в кризовий період бізнес продовжує триматися, працювати, адаптуватись, впроваджувати нові проєкти, тощо. Відповідно, продовження чинних бронювань – один з інструментів, який дозволить бізнесу продовжити працювати та тримати економічний фронт.

Водночас, Бізнес наголошує, що отриманий через подовження бронювань час варто спрямувати на створення працюючого та прозорого механізму бронювань надалі. Зокрема, терміново прийняти законопроєкт №7687 «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» щодо бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час», яким пропонується дозволити бронювання без укладання договорів щодо виконання мобілізаційних завдань. Адже, це є вкрай важливим кроком, оскільки існування мобілізаційних завдань продемонстрували свою неефективність та суттєве сповільнення, а часом і повну зупинку, процесів бронювання. Окрім того, протягом цих двох місяців вкрай важливо опрацювати та прийняти підзаконні акти, необхідні для ефективного впровадження законопроєкту. Зі свого боку, Бізнес готовий долучатись до відповідних напрацювань, тож сподівається на діалог в даному питанні.

Статті за темою

Усі статті за темою

Аналогічний договір в публічних закупівлях

Досвід виконання аналогічних договорів — це один із критеріїв, який стає предметом спорів. Врахуйте судові рішення та рішення Антимонопольного комітету щодо аналогічних договорів, щоб уникнути типових помилок та дискримінаційних вимог
14616

Робоча група уповноваженої особи

Уся відповідальність за закупівлі лягає персонально на уповноважену особу. В уповноважених осіб виникають питання: коли можна створити робочу групу, кого може залучати уповноважена особа під час підготовки тендерної документації. З’ясуймо, що регламентує Закон.
7183

Закупівля палива та бензину: обираємо код ДК

Різні замовники користуються та обслуговують різні види транспорту, а відтак вони можуть потребувати пальне різного виду: газ, бензин, дизель. Чи можна ці види палива купувати однією процедурою закупівель чи, навпаки, різними, залежить від коду Єдиного закупівельного словника (ДК 2015) за яким будуть визначені ці предмети закупівель.
866

Єдиний закупівельний словник

Єдиний закупівельний словник — це національний класифікатор України. Тримайте напохваті автоматизований Єдиний закупівельний словник ДК 2015 з пошуком. Пояснимо — з чого складається Єдиний закупівельний словник та як ним користуватися
20699

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді