Пропозиції Кабміну щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)

Кабінет Міністрів України Розпорядженнями № 766-р, № 767-р та № 768-р від 30.08.2022 року вніс пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій).

Розпорядженням № 766-р від 30.08.2022 року Про внесення пропозицій щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), передбачено:

  1. У зв’язку з актом збройної агресії Російської Федерації проти України 24 лютого 2022 р., порушенням територіальної цілісності України, прав і свобод її громадян, інтересів суспільства, тимчасової окупації частини території України, зважаючи на факти сприяння збройній агресії, відповідно до частини першої статті 5 Закону України “Про санкції” схвалити та внести в одноденний строк на розгляд Ради національної безпеки і оборони України пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) строком на п’ять років до фізичної та юридичної осіб згідно з додатками 1 і 2.

  2. Міністерству економіки, Міністерству з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій, Міністерству юстиції, Міністерству внутрішніх справ, Міністерству закордонних справ за участю Служби безпеки та інших державних органів відповідно до компетенції забезпечити виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) і проведення моніторингу стану виконання зазначеного рішення та його ефективність.

 Розпорядженням № 767-р від 30.08.2022 року Про внесення пропозицій щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), передбачено:

  1. У зв’язку з актом збройної агресії Російської Федерації проти України, порушенням територіальної цілісності України, прав і свобод її громадян, тимчасовою окупацією частини території України, численними людськими жертвами, реальними та потенційними загрозами національним інтересам, національній безпеці і суверенітету України, зважаючи на факти сприяння збройній агресії юридичних осіб, які забезпечують продовольством військовослужбовців збройних сил, інших силових структур Російської Федерації, відповідно до частини першої статті 5 Закону України “Про санкції” схвалити та внести у триденний строк на розгляд Ради національної безпеки і оборони України пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) строком на п’ять років до юридичних осіб за переліком згідно з додатком.

  2. Міністерству економіки, Міністерству внутрішніх справ та іншим державним органам відповідно до компетенції забезпечити виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) і проведення моніторингу стану виконання зазначеного рішення та його ефективність.

  3. Міністерству закордонних справ після набрання чинності рішенням Ради національної безпеки і оборони України про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) поінформувати компетентні органи Європейського Союзу, Сполучених Штатів Америки, Канади та інших держав з метою розгляду ними питання щодо запровадження аналогічних обмежувальних заходів (санкцій).

Розпорядженням № 768-р від 30.08.2022 року Про внесення пропозицій щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), передбачено:

  1. У зв’язку із повномасштабним військовим вторгненням Російської Федерації на територію України, вчиненням масових воєнних злочинів Російською Федерацією на території України, якими Російська Федерація здійснила акт безпрецедентної збройної агресії проти України та в черговий раз грубо порушила державний суверенітет і територіальну цілісність України, а також ряд міжнародно-правових актів двостороннього та багатостороннього характеру, зокрема Статут Організації Об’єднаних Націй, Заключний акт Наради з безпеки і співробітництва в Європі від 1 серпня 1975 року та Меморандум про гарантії безпеки у зв’язку з приєднанням України до Договору про нерозповсюдження ядерної зброї від 5 грудня 1994 року (Будапештський меморандум), що створює реальні та потенційні загрози національним інтересам, національній безпеці, суверенітету і територіальній цілісності України, порушує права і свободи людини і громадянина, інтереси суспільства та держави, ґрунтуючись на Декларації про державний суверенітет України та Конституції України, підкреслюючи, що суверенітет України поширюється на всю її територію, яка в межах державного кордону є цілісною та недоторканною, підтверджуючи невіддільне суверенне право України на відновлення та збереження її територіальної цілісності в межах державного кордону, включаючи територію Донецької та Луганської областей, територію Автономної Республіки Крим і м. Севастополя, усвідомлюючи потребу щодо невідкладного та ефективного реагування на наявні і потенційні загрози національним інтересам і національній безпеці України, зокрема на ворожі дії, збройний напад інших держав чи недержавних утворень, заподіяння шкоди життю та здоров’ю населення, захоплення заручників, експропріацію власності держави, фізичних та юридичних осіб, завдання майнових втрат та створення перешкод для сталого економічного розвитку, повноцінного здійснення громадянами України належних їм прав і свобод, відповідно до частини першої статті 5 Закону України “Про санкції” схвалити та внести в одноденний строк на розгляд Ради національної безпеки і оборони України пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) строком на десять років до фізичних осіб за переліком згідно з додатком.

  2. Міністерству культури та інформаційної політики, Міністерству економіки, Міністерству внутрішніх справ за участю Національного банку, Служби безпеки та інших державних органів відповідно до компетенції забезпечити виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) і проведення моніторингу стану виконання зазначеного рішення та його ефективність.

  3. Міністерству закордонних справ після набрання чинності рішенням Ради національної безпеки і оборони України про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) поінформувати компетентні органи Європейського Союзу, Сполучених Штатів Америки, Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії, Канади, Японії, Австралії та інших держав з метою розгляду ними питання щодо запровадження аналогічних обмежувальних заходів (санкцій).

Джерело: офіційний сайт КМУ

 

 

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15852

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44230

Штрафи у сфері публічних закупівель

Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
7752

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5736

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді