На період дії воєнного стану Національний банк України актуалізував вимоги до подання фінансової звітності небанківськими фінансовими установами.
Моніторинг прямих договорів: дороговказ від Держаудитслужби Національний банк актуалізував вимоги до подання фінансової звітності небанківськими фінансовими установами, небанківськими фінансовими групами, учасниками платіжного ринку, колекторськими компаніями та юридичними особами, які отримали ліцензію на надання банкам послуг з інкасації.
Так, на виконання вимог Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо особливостей діяльності фінансового сектору у зв’язку із введенням воєнного стану в Україні" від 27 липня 2022 № 2463-ІХ Національний банк не застосовуватиме заходи впливу за неподання фінансової звітності, а також іншої інформації та документів (включаючи надання такої інформації на запит або письмову вимогу НБУ) за умови, що такі порушення були допущені установами, місцезнаходженням яких є населені пункти територіальних громад, уключені до переліку територіальних громад, розташованих у районі проведення воєнних (бойових) дій, або ці особи перебувають у тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), що формується в порядку, установленому Кабінетом Міністрів України (далі – Перелік).
Такі правила діятимуть протягом всього строку перебування відповідної територіальної громади в Переліку та протягом трьох місяців після її виключення з Переліку.
Інші учасники ринку небанківських фінансових послуг зобов'язані подавати звітність, а також іншу інформацію та документи регулятору в межах строків, установлених законодавством України.
Про це йдеться в постанові Правління Національного банку України від 30 серпня 2022 року № 195 "Про внесення змін до постанови Правління Національного банку України від 06 березня 2022 року № 39", яка набирає чинності з 31 серпня 2022 року.
Джерело: офіційний сайт НБУ
Національний банк актуалізував вимоги до подання фінансової звітності небанківськими фінансовими установами, небанківськими фінансовими групами, учасниками платіжного ринку, колекторськими компаніями та юридичними особами, які отримали ліцензію на надання банкам послуг з інкасації.
Так, на виконання вимог Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо особливостей діяльності фінансового сектору у зв’язку із введенням воєнного стану в Україні" від 27 липня 2022 № 2463-ІХ Національний банк не застосовуватиме заходи впливу за неподання фінансової звітності, а також іншої інформації та документів (включаючи надання такої інформації на запит або письмову вимогу НБУ) за умови, що такі порушення були допущені установами, місцезнаходженням яких є населені пункти територіальних громад, уключені до переліку територіальних громад, розташованих у районі проведення воєнних (бойових) дій, або ці особи перебувають у тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), що формується в порядку, установленому Кабінетом Міністрів України (далі – Перелік).
Досвід виконання аналогічних договорів — це один із критеріїв, який стає предметом спорів. Врахуйте судові рішення та рішення Антимонопольного комітету щодо аналогічних договорів, щоб уникнути типових помилок та дискримінаційних вимог
Уся відповідальність за закупівлі лягає персонально на уповноважену особу. В уповноважених осіб виникають питання: коли можна створити робочу групу, кого може залучати уповноважена особа під час підготовки тендерної документації. З’ясуймо, що регламентує Закон.
Різні замовники користуються та обслуговують різні види транспорту, а відтак вони можуть потребувати пальне різного виду: газ, бензин, дизель.
Чи можна ці види палива купувати однією процедурою закупівель чи, навпаки, різними, залежить від коду Єдиного закупівельного словника (ДК 2015) за яким будуть визначені ці предмети закупівель.
Єдиний закупівельний словник — це національний класифікатор України. Тримайте напохваті автоматизований Єдиний закупівельний словник ДК 2015 з пошуком. Пояснимо — з чого складається Єдиний закупівельний словник та як ним користуватися
Скачайте форму Акта приймання виконаних будівельних робіт