УО не зазначила конкретної назви за номенклатурними позиціями: чи відміняти торги

1604
Автор
консультант з публічних закупівель, Київ

Запитання

УО провела відкриті торги з особливостями на закупівлю 16 найменувань товару. Проте конкретну назву товару за кожною позицією УО не зазначила, предмет закупівлі визначила тільки за показником четвертого знака ДК 021:2015 та за НК 024:02019. Чи порушення це і чи потрібно його якось виправляти?

Відповідь

Так, це порушення. Пояснюємо чому.

Під час розміщення в ЕСЗ інформації про предмет закупівлі замовники дотримують вимог Порядку № 1082.

Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в ЕСЗ відповідно до Порядку № 1082 та Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів.

Під час розміщення інформації про предмет закупівлі в окремих полях УО заповнює інформацію щодо: назви предмета закупівлі; коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів та їх назви; коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019. Якщо предмет закупівлі містить два та більше медичних виробів, УО зазначає код та назву кожного медичного виробу.

Також, коли УО вносить інформацію щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення про проведення відкритих торгів, в окремих електронних полях вона зазначає інформацію щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.

Тож, якщо УО не виконала вимоги пункту 14 Порядку № 1082 та не внесла інформації про назву і код за Єдиним закупівельним словником за кожною номенклатурною позицією предмета закупівлі в окремі електронні поля, така дія може бути кваліфікована як неоприлюднення інформації про закупівлю — а це правопорушення за частиною 1 статті 164-14 КпАП. Відповідальність за це передбачена у вигляді штрафу — 1700 грн. Адміністративне стягнення аудитори можуть накласти не пізніше ніж через два місяці з дня вчинення правопорушення, а за правопорушення, що триває, — не пізніше ніж через два місяці з дня його виявлення.

Оскільки закупівля вже завершена, УО не зможе внести зміни в ТД та оголошення про проведення відкритих торгів. Натомість вона може відмінити відкриті торги з огляду на неможливість усунути порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, на підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей.

Обрати ▶



 

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Перевірка довідки (витягу) про несудимість для тендеру

Замовнику необхідно встановити, чи немає причин для відмови учаснику в участі в закупівлі, на підставі п.44, п.47 Особливостей № 1178. З’ясуймо, в якій формі подають довідку про несудимість учасник і переможець, коли і як перевірити документ
1171

Як провести відкриті торги з публікацією англійською мовою

Із 9 квітня 2024 року до замовників повернулась можливість для закупівлі товарів, послуг, робіт застосовувати євроторги. В якому порядку, в які терміни та від якої суми проводити євроторги — пояснюємо у статті
8089

Національна програма інформатизації 2024

З 8 лютого 2024 року діє новий порядок погодження проєктів за Національною програмою інформатизації. У статті розглянемо, що врахувати замовнику, щоб погодити проєкти з Мінцифри
8388

Кінцевий бенефіціарний власник: що врахувати у 2024 році

Хто такий кінцевий бенефіціарний власник та як замовник має перевірити інформацію про кінцевого бенефіціарного власника учасника? Чи можна відмовити в участі у процедурі закупівлі, якщо відсутній кінцевий бенефіціарний власник? Розв’язуємо законодавчі головоломки у статті
3500