УО не зазначила конкретної назви за номенклатурними позиціями: чи відміняти торги

1542
Автор
експерт, упов­новажена особа ДУ «Професійні закупівлі»

Запитання

УО провела відкриті торги з особливостями на закупівлю 16 найменувань товару. Проте конкретну назву товару за кожною позицією УО не зазначила, предмет закупівлі визначила тільки за показником четвертого знака ДК 021:2015 та за НК 024:02019. Чи порушення це і чи потрібно його якось виправляти?

Відповідь

Так, це порушення. Пояснюємо чому.

Під час розміщення в ЕСЗ інформації про предмет закупівлі замовники дотримують вимог Порядку № 1082.

Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в ЕСЗ відповідно до Порядку № 1082 та Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів.

Під час розміщення інформації про предмет закупівлі в окремих полях УО заповнює інформацію щодо: назви предмета закупівлі; коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів та їх назви; коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019. Якщо предмет закупівлі містить два та більше медичних виробів, УО зазначає код та назву кожного медичного виробу.

Також, коли УО вносить інформацію щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення про проведення відкритих торгів, в окремих електронних полях вона зазначає інформацію щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.

Тож, якщо УО не виконала вимоги пункту 14 Порядку № 1082 та не внесла інформації про назву і код за Єдиним закупівельним словником за кожною номенклатурною позицією предмета закупівлі в окремі електронні поля, така дія може бути кваліфікована як неоприлюднення інформації про закупівлю — а це правопорушення за частиною 1 статті 164-14 КпАП. Відповідальність за це передбачена у вигляді штрафу — 1700 грн. Адміністративне стягнення аудитори можуть накласти не пізніше ніж через два місяці з дня вчинення правопорушення, а за правопорушення, що триває, — не пізніше ніж через два місяці з дня його виявлення.

Оскільки закупівля вже завершена, УО не зможе внести зміни в ТД та оголошення про проведення відкритих торгів. Натомість вона може відмінити відкриті торги з огляду на неможливість усунути порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, на підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей.

Обрати ▶



 

🔥Безплатний вебінар від проєкту «ДеюреЗакупівлі»

Статичний блок для новин

Щоб переглянути вебінар та отримати сертифікат, потрібна попередня реєстрація👇

Зареєструватися

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Кінцевий бенефіціарний власник: що врахувати у 2024 році

Хто такий кінцевий бенефіціарний власник та як замовник має перевірити інформацію про кінцевого бенефіціарного власника учасника? Чи можна відмовити в участі у процедурі закупівлі, якщо відсутній кінцевий бенефіціарний власник? Розв’язуємо законодавчі головоломки у статті
820

Лоти у відкритих торгах з Особливостями

Поділ предмета закупівлі на лоти може забезпечити більшу конкуренцію серед учасників тендеру. Наприклад, якщо оголосити закупівлю на великий обсяг товару без поділу на частини, не всі потенційні учасники зможуть дотримати технічних вимог до такого предмета закупівлі. Що таке лоти – пояснимо у статті
4014

Пункт 47 Особливостей: як перевірити учасника після змін до Особливостей

Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в певних випадках. Розглянемо, як перевірити учасника на наявність таких підстав з урахуванням змін після 09.04.2024
11747