Авторський та технічний нагляд на реконструкцію будівлі: визначаємо предмет закупівлі

1077
Автор
експерт, консультант з публічних закупівель в будівництві, Київ

Запитання

Як визначити процедуру закупівлі для авторського та технічного нагляду на реконструкцію будівлі, якщо вартість усіх робіт за проєктною документацією перевищує 1,5 млн?

Відповідь

Авторський та технічний нагляд під час нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, реставрації об’єкта архітектури належать до супровідних роботам послуг, що включені до кошторисної вартості робіт. Вони відповідно до пункту 27 частини 1 статті 1 Закону № 922 є роботами.

Визначення предмета закупівлі робіт замовник здійснює згідно з пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону № 922 за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301 (п. 4 розд. I Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708).

Тож визначення предметів закупівлі авторського нагляду, технічного нагляду має відбуватися за об’єктом будівництва.

service_slovnik.gif

Перевірте, чи правильно обрали CPV код для свого предмета закупівлі. Скористайтеся автоматизованим пошуком в системі Експертус Держзакупівлі

Скористатися пошуком

При цьому предмети закупівлі — це саме технічний нагляд та авторський нагляд під час будівництва об’єкта, а не сам об’єкт будівництва.

Отже, вибір видів закупівлі під час закупівлі авторського та технічного нагляду має відбуватися залежно від їх вартості, а не від вартості всіх робіт за об’єктом будівництва.

обгрунтування очікуваної вартості

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів

Щоб ввести закінчений об’єкт будівництва в експлуатацію, необхідно отримати сертифікат. У статті розглянемо порядок прийняття об’єкта в експлуатацію, необхідні документи та аспекти оплати
139

Оборонні закупівлі в умовах воєнного стану

За кошти державного та місцевого бюджету замовники оплачують товари, роботи та послуги. Оплаті передує укладення договору з постачальником, виконавцем робіт, надавачем послуг. А договір укладають за результатами проведення оборонних та публічних закупівель. В умовах воєнного стану ці закупівлі мають окремі особливості. Розглянемо їх
2412

Локальний кошторис

Неправильне складання кошторису може призвести до завищених витрат, конфліктів між замовником і підрядником та затримок у проекті. Як скласти локальний кошторис так, щоб уникнути помилок? Чому важливо дотримуватися Настанови? У статті розглянемо аспекти, які допоможуть зробити цей процес прозорим і ефективним
71

Приватизація комунального та державного майна в умовах воєнного стану

Порушення умов приватизації може призвести до судових позовів і анулювання результатів торгів. Судова практика свідчить, що навіть незначні порушення процедур стають підставою для скасування угод. У статті розглянемо особливості приватизації державного та комунального майна, зокрема в умовах воєнного стану
1199