КМУ вніс зміни до порядку перевірки технічного стану транспортних засобів
Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води
Професійна спільнота Держзакупівлі. Новини
Внесено зміни до постанов КМУ:
- від 30.01.2012 № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу»;
- від 31.05.2012 № 512 «Про затвердження Порядку формування загальнодержавної бази даних про результати обов’язкового технічного контролю транспортних засобів, доступу до неї та встановлення розміру плати за надання таких послуг».

☑️отримуйте сповіщення на смартфон про найважливіші новини ☑️спілкуйтеся з колегами☑️будьте в курсі подій
Вищезазначеними змінами:
- перетворено реєстр результатів обов'язкового технічного контролю транспортних засобів на загальнодержавну базу даних про результати обов'язкового технічного контролю транспортних засобів;
- припинено реєстр договорів страхування, об’єктами якого є інформація про укладені страховиками договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, що підлягають обовʼязковому технічному контролю;
- виключено положення щодо того, що проведення відеофіксації процесу перевірки конструкції та технічного стану транспортного засобу не застосовуються під час воєнного стану i протягом шести місяців після його припинення або скасування;
- конкретизовано обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів з урахуванням пропозицій міжнародних партнерів та Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України;
- зменшено кількість фотографій, що передаються суб'єктами проведення обовʼязкового технічного контролю транспортних засобів до загальнодержавної бази даних про результати обовʼязкового технічного контролю транспортних засобів;
- встановлено процедуру анулювання протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу суб'єктом проведення обовʼязкового технічного контролю транспортних засобів;
- спрощено процедуру отримання суб'єктами проведення обовʼязкового технічного контролю транспортних засобів доступу до загальнодержавної бази даних про результати обовʼязкового технічного контролю транспортних засобів;
- оптимізовано процедуру формування загальнодержавної бази даних про результати обов'язкового технічного контролю транспортних засобів.
Також національне законодавство наближене до норм, які визначені Директивою 2014/45/ЄС Європейського Парламенту i Ради від 3 квітня 2014 року «Про періодичні тестування на придатність до експлуатації для моторних транспортних засобів та їх причепів i припиняє дію Директиви 2009/40/ЄС».
Джерело: Telegram-канал Тараса Мельничука