КМУ вніс зміни до порядку перевірки технічного стану транспортних засобів

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
редактор стрічки новин порталу «Держзакупівлі»
Кабмін вніс зміни до Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів

КМУ вніс зміни до порядку перевірки технічного стану транспортних засобів

Вебінар. Закупівлі послуг з поточного ремонту

Внесено зміни до постанов КМУ:

  • від 30.01.2012 № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу»;
  • від 31.05.2012 № 512 «Про затвердження Порядку формування загальнодержавної бази даних про результати обов’язкового технічного контролю транспортних засобів, доступу до неї та встановлення розміру плати за надання таких послуг».

Вищезазначеними змінами:

  • перетворено реєстр результатів обов'язкового технічного контролю транспортних засобів на загальнодержавну базу даних про результати обов'язкового технічного контролю транспортних засобів;
  • припинено реєстр договорів страхування, об’єктами якого є інформація про укладені страховиками договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, що підлягають обовʼязковому технічному контролю;
  • виключено положення щодо того, що проведення відеофіксації процесу перевірки конструкції та технічного стану транспортного засобу не застосовуються під час воєнного стану i протягом шести місяців після його припинення або скасування;
  • конкретизовано обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів з урахуванням пропозицій міжнародних партнерів та Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України;
  • зменшено кількість фотографій, що передаються суб'єктами проведення обовʼязкового технічного контролю транспортних засобів до загальнодержавної бази даних про результати обовʼязкового технічного контролю транспортних засобів;
  • встановлено процедуру анулювання протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу суб'єктом проведення обовʼязкового технічного контролю транспортних засобів;
  • спрощено процедуру отримання суб'єктами проведення обовʼязкового технічного контролю транспортних засобів доступу до загальнодержавної бази даних про результати обовʼязкового технічного контролю транспортних засобів;
  • оптимізовано процедуру формування загальнодержавної бази даних про результати обов'язкового технічного контролю транспортних засобів.

Також національне законодавство наближене до норм, які визначені Директивою 2014/45/ЄС Європейського Парламенту i Ради від 3 квітня 2014 року «Про періодичні тестування на придатність до експлуатації для моторних транспортних засобів та їх причепів i припиняє дію Директиви 2009/40/ЄС».

Джерело: Telegram-канал Тараса Мельничука

Статті за темою

Усі статті за темою

Як застосувати критерій оцінки вартості життєвого циклу

Вартість життєвого циклу — це не лише ціна товару, а й витрати на його використання, обслуговування та утилізацію. Вартість життєвого циклу закупівлі дає змогу закуповувати економно в довгостроковій перспективі. Пояснимо, коли варто застосовувати вартість життєвого циклу закупівлі та як її розраховувати
1514

Додаткова угода про зміну специфікації

Внести зміни до специфікації замовник може, зокрема щоб покращити предмет закупівлі. Скачайте готовий зразок додаткової угоди про зміну специфікації, щоб оформити зміни
16

Збільшення суми договору про закупівлю

Потреба збільшити суму договору може виникнути через підвищення тарифів або ж коливання ціни на ринку. Дізнайтеся, яких вимог дотримати, щоб без порушень внести зміни до договору
5112

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді