У 2024 році ДОТ перевірив 1 603 потенційних постачальників на відповідність вимогам антикорупційного та санкційного законодавства

24 години на виправлення у спрощеній оборонній закупівлі
Як зазначає ДОТ:
- з них 2 були відхилені через застосування до них санкцій Антимонопольного комітету,
- а 1 учасник – у зв’язку з наявністю податкового боргу.
Такі перевірки – один з механізмів управління корупційними ризиками та потенційними зловживаннями, передбачений Антикорупційною програмою ДОТ.
Окрім того, за минулий рік ДОТ перевірив на відповідність вимогам доброчесності 206 осіб, серед яких співробітники та кандидати на посади. З них 5 отримали негативні висновки та не були допущені до роботи в агенції.
Перевірка здійснювалась, зокрема, за такими критеріями:
- наявність конфлікту інтересів;
- притягнення до кримінальної відповідальності; або
- підтвердження випадків витоку інформації.
«Головна задача антикорупційної програми ДОТ – врегулювання відносин з контрагентами та створення прозорих механізмів контролю. Окрім стандартних заходів, ми впровадили нові інструменти, такі як розробка обмежувальних заходів для недобросовісних постачальників та сертифікація за міжнародним стандартом ISO 37001:2016. Результати цієї сертифікації стануть відомі найближчим часом», – прокоментував директор з управління ризиками та комплаєнс ДОТ Дмитро Бігунець.
Звіт про виконання антикорупційної програми за 2024 рік стане основою для вимірювання подальшого прогресу у впровадженні антикорупційної політики ДОТ.
Про структуру та важливі показники можна дізнатися у повній версії звіту за
посиланням.
Джерело: офіційний сайт ДОТ
За кошти державного та місцевого бюджету замовники оплачують товари, роботи та послуги. Оплаті передує укладення договору з постачальником, виконавцем робіт, надавачем послуг. А договір укладають за результатами проведення оборонних та публічних закупівель. В умовах воєнного стану ці закупівлі мають окремі особливості. Розглянемо їх
Перегляньте записи вебінарів по оборонним закупівлям. А щоб отримати сертифікат — зареєструйтеся на сайті
Закупівлі товарів, робіт і послуг, призначених для виконання державних програм у сферах національної безпеки і оборони, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони вважаються оборонними закупівлями. Їх проводять державні замовники у сфері оборони та/або служба державного замовника. Розглянемо детальніше, кого до них відносять та якими повноваженнями вони наділені
Для забезпечення потреб сектору безпеки й оборони державні замовники у сфері оборони, служби державного замовника, військові частини, організації (установи, заклади), що уповноважені державним замовником, проводять оборонні закупівлі, у т. ч. закуповують товари оборонного призначення. Розглянемо детальніше які ж це товари, коли вони не вважатимуться такими та коли операції з постачання товарів оборонного призначення звільнятимуть від оподаткування ПДВ
Розглянемо, в яких випадках замовники можуть використовувати спрощену закупівлю, коли діють Особливості № 1178. Та окреслимо етапи спрощеної закупівлі в умовах воєнного стану