В Prozorro Market зазначення ціни за одиницю в ЗПП є обов'язковим з 30 січня

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
редактор стрічки новин порталу «Держзакупівлі»
З 30 січня Prozorro Market впроваджує обов’язкове зазначення ціни за одиницю товару на рівні подачі пропозиції від учасників

З 30 січня Prozorro Market впроваджує обов’язкове зазначення ціни за одиницю в ЗПП

Вебінар. Локалізація в закупівлях

Введення ціни за одиницю товару дозволить Prozorro Market «збирати» середню вартість кожного товару, що продається через систему. Це дасть можливість формувати референтну ціну – орієнтир для замовників та учасників ринку.

Для учасників та замовників це означатиме:

  1. Прозорість і передбачуваність. Учасники торгів точно знатимуть, який контракт на них чекає у разі перемоги. Це дозволить уникнути випадків, коли постачальники відмовляються підписувати договір через невідповідність умов.
  2. Готові контракти. Після завершення закупівлі система автоматично «підставляє» ціни у контракт, спрощуючи процес для обох сторін.

Ці зміни сприятимуть підвищенню ефективності закупівель, мінімізації ризиків для замовників. Таким чином, Prozorro Market стає зручнішим і ще більш прозорим інструментом для всіх сторін закупівельного процесу. А держава отримає механізм для ефективнішого управління витратами на закупівлі.

Джерело: сторінка Prozorro у Facebook

Статті за темою

Усі статті за темою

Закупівля електроенергії через запит ціни пропозиції

Закупівля електроенергії через Прозорро Маркет для багатьох замовників є швидким вирішенням забезпечення потреби. Умови закупівлі спрощуються і все більше замовників схиляється до думки, що це оптимальний вихід для багатьох закупівель, які необхідні у найкоротший строк. Як закуповувати електроенергію через Прозорро Маркет — роз’яснює експерт
8500

Запит пропозицій постачальників (запит ціни пропозицій)

Запит пропозицій постачальників замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
114756

Що робити з недобросовісними учасниками в запиті пропозицій

Розберемося з питаннями: що робити, якщо учасник запиту пропозицій виявився ненадійним? Як діяти щоб вберегти себе і колег від ситуацій, коли постачальник не виходить на зв’язок, заявляє, що не має потрібного товару або просто відмовляється підписувати договір?
452

Як використовувати електронний каталог для закупівлі товарів

Умови закупівель в електронному каталозі постійно змінюються. Розглянемо, які особливості використання електронного каталогу у 2025 році. А також — як він працює та в чому його переваги для замовника
11617

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді