БЕБ упередило ризиковий тендер на будівництво Дія-центру вартістю 28,2 млн грн

Аналітики Територіального управління БЕБ у Закарпатській області виявили ризикову закупівлю на будівництво Дія-центру

БЕБ упередило ризиковий тендер на будівництво Дія-центру вартістю 28,2 млн грн

Перевірка та моніторинг закупівель

Тендер оголосила одна з територіальних громад. Спорудження будівлі мало здійснюватися відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком. На участь в тендері свої пропозиції та відповідні документи надали два суб'єкти господарювання.

Співробітники БЕБ проаналізували відповідність учасників критеріям закупівлі та вимогам законодавства про публічні закупівлі й встановили, що жодна із поданих пропозицій підприємств-учасників не відповідає вимогам.

Зокрема, в одного з учасників були відсутні працівники відповідної кваліфікації, які мали б необхідні знання та досвід для виконання необхідних робіт. Пропозиція іншого учасника містила безпідставно завищені розрахунки у кошторисі для будівельних, монтажних і ремонтних робіт, що призвело до завищення вартості будівництва.

З метою упередження виявлених ризиків та порушень у тендері аналітики БЕБ повідомили замовника відповідним листом та рекомендували йому здійснити перевірку дотримання законодавства під час проведення згаданої закупівлі.

Розглянувши рекомендації БЕБ, територіальна громада відхилила пропозиції обох учасників, скасувала ризиковий тендер та погодилася посилити контроль за проведенням публічних закупівель.

Таким чином аналітики Територіального управління БЕБ у Закарпатській області упередили розтрату 28,2 млн грн.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15926

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44310

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5757

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6581

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9154

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді