Київську компанію викрили в ухиленні від сплати понад 64 млн грн податків під час будівництва амбулаторії

Бюро економічної безпеки викрило компанію в ухиленні від сплати понад 64 млн грн податків під час будівництва амбулаторії за бюджетні кошти

Київську компанію викрили в ухиленні від сплати понад 64 млн грн податків під час будівництва амбулаторії

Вимоги до розрахунку договірної ціни у будівництві

Детективи Головного підрозділу детективів Бюро економічної безпеки України викрили підрядника одного зі столичних комунальних підприємств в ухиленні від сплати податків в особливо великих розмірах. 

Слідством встановлено, що службові комунального підприємства Дарницького району міста Києва документально оформили тендерні та договірні процедури із заздалегідь визначеним переможцем для ремонту центру первинної медико-санітарної допомоги. Надалі на рахунки товариства-переможця були перераховані бюджетні кошти.

Своєю чергою підприємство-підрядник не задекларувало витрати на придбання будівельних матеріалів та оренду засобів виробництва у вартості та обсягах необхідних для виконання ремонту. Фактично будівельні роботи здійснювались вільнонайманими будівельниками за готівку.

Окрім того, компанія переможець не задекларувала господарські операції з реконструкції будівлі амбулаторії та не видала податкові накладні. Це призвело до не нарахування та не сплати податкових зобов’язань з ПДВ й податку на прибуток підприємств у розмірі понад 64 млн грн.

Детективи БЕБ провели понад 25 обшуків у комунальному підприємстві та товаристві, вилучили тендерну документацію, мобільні телефони, комп’ютерну техніку та чорнові записи, що підтверджують незаконну діяльність.

Наразі триває досудове розслідування за ст. 212 Кримінального кодексу України «Ухилення від сплати податків, зборів (обов'язкових платежів)», ст. 191 «Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем» та ст. 366 «Службове підроблення». Процесуальне керівництво здійснюють прокурори Офісу Генерального прокурора.

Джерело: офіційний сайт БЕБ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15926

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44310

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5757

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6581

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9154

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді